  • 221. Data: 2012-12-22 09:38:49
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Co czyni jakąkolwiek rozmowę z Tobą bezsensowną, prawda?

    Nie, czyni wpieranie mi na siłę swoich racji bezsensownym.
    Zwłaszcza bzdurnych i gdy nie pytam Cię co powinienem o czymś myśleć.

    W rozmowie nie przeszkadza.

  • 222. Data: 2012-12-22 11:56:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Nie, czyni wpieranie mi na siłę swoich racji bezsensownym.
    > Zwłaszcza bzdurnych i gdy nie pytam Cię co powinienem o czymś myśleć.

    Brak zainteresowania moim zdaniem nie przeszkadza Ci w rozmowie...?
    Cóż, to w sumie wiele tłumaczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 223. Data: 2012-12-22 12:51:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Brak zainteresowania moim zdaniem nie przeszkadza Ci w rozmowie...?

    Nie.
    Tobie też nie przeszkadza, skoro z uporem maniaka wpierasz innym swoje.

  • 224. Data: 2012-12-25 11:47:51
    Od: tÎż

    Budzik wrote:

    > Jasne, również wątki poboczne.

    Chyba wyimaginowane.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 225. Data: 2012-12-25 11:55:47
    Od: tÎż

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Tu też sprawa nie jest czarno biała. Dla sprawnego rowerzysty 5-10 km to
    > jak spacer, nie zdąży się spocić.

    O ile będzie jechał daleko od swoich maksymalnych możliwości. A wtedy
    średniej prędkości auta nigdy nie osiągnie.

    Pedalarze dorabiając ideologię do swoich rowerowych teorii popełniają
    wciąż jeden podstawowy błąd -- niestety, z rowerem jest tak, że albo
    osiąga się czas przejazdu jakkolwiek korespondujący z samochodowym w
    korkach i wtedy jest się spoconym jak świnia albo jedzie się znacznie
    dłużej. Przypadki patologicznych zaburzeń potliwości pomijam.

    > Oczywiście garnitury itd mogą zachęcać
    > do jazdy nierowerem. Jak miałem do pracy 20 km wstawałem z wyra i
    > wsiadałem na rower. Poranny prysznic brałem w pracy, tam też miałem
    > ciuchy na zmianę. Śniadanie jadłem w pracy.

    Czyli po drodze spalałeś głównie mięśnie, bardzo inteligentnie. Potem
    jadłeś byle jakie śniadanie, chociaż to najważniejszy posiłek w ciągu
    dnia -- tez niezwykle zdrowo.

    > Z pewnych badań wynika, ze steżenie CO2 we krwi rowerzysty jest mniejsza
    > niż we krwi kierowcy, który pokonał ten sam dystans samochodem. ZTCP
    > chodziło o koncenracje zanieczyszczeń wewnatrz samochodu.

    Jakim samochodem i jak jechał rowerem? I co z resztą szkodliwych
    związków? Masz w ogóle jakiś link do tych badań?

    > Na dniach powinny sie pojawić badania plwociny codziennyc miejsckich
    > rowerzystów w porównaniu do plwonicy normalnych mieszczuchów. Bardzo
    > mnie to ciekawi.

    Więc bierz się za badania! Na koniec możesz zbadać porównawczo także ich
    kał.

    > O ile dotrze szybciej, ale jak chyba ustaliliśmy, to dyskusyjne i zależy
    > od kilku czynników. CZsem tak, czasem siak.

    Dyskusyjne tylko dla pedalarzy dorabiających ideologię.

    > Gdy młody
    > podrośnie i pójdzie do pobliskiego przedszkola, bedę go tam przed pracą
    > podrzuacać w rowerowej przyczepce lub foteliku.

    Na pewno będzie wniebowzięty, szczególnie jak się wypieprzysz razem z nim.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 226. Data: 2012-12-25 13:44:53
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-12-25 11:55, t? pisze:
> [...]

    Pozwolisz, że nie zacytuję Twojej wypowiedzi. Szkoda mojego czasu na
    dyskutowanie z Tobą, wytrollowałeś w tym wątku ze 40 postów. Dużo po
    chamsku, prostackie docinki itd...

    Niby kiedyś wsiadłeś na rower, ale miejska jazda Ci zupełnie nie
    podchodzi. No i dobrze. Nie potrafisz jednak pojąć, że rower może być
    doskonałą alternatywą dla komunikacji miejskiej i samochodu. Ale to
    jedynie Twój problem.

    Czy tego chcesz coraz więcej osób korzysta z roweru jako środka
    miejskiego transportu (w tym osób mających własne samochody), bo tak
    jest dla nich np: wygodniej, milej, szybciej, taniej, korzystniej. Beż
    żadnej insynuowanej przez Ciebie ideologii.

    Nie trudź się, nie odpowiadaj.

    EOT

    Pozdrawiam

    Seco

  • 227. Data: 2012-12-25 14:09:45
    Od: tÎż

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Pozwolisz, że nie zacytuję Twojej wypowiedzi. Szkoda mojego czasu na
    > dyskutowanie z Tobą, wytrollowałeś

    Trollingiem jest bredzenie na grupie samochodowej, że rowerem jeździ się
    szybciej i wygodniej, co m.in. Ty uprawiasz.

    > w tym wątku ze 40 postów. Dużo po
    > chamsku, prostackie docinki itd...

    Widzę, że odpowiedź na merytoryczne argumenty Cię przerosła -- typowe dla
    pedalarzy-fanatyków.

> [...]
    > podchodzi. No i dobrze. Nie potrafisz jednak pojąć, że rower może być
    > doskonałą alternatywą dla komunikacji miejskiej i samochodu. Ale to

    To zależy co kto uważa za alternatywę, jeśli ktoś ma takie zboczenie, ze
    lubi przeciskać się spocony w błocie i smrodzie pomiędzy autami to
    zapewne jest. Jeśli jednak przyjmiemy rozsądne kryteria, jak czas dojazdu
    i wygoda, to rower nie jest żadną alternatywą dla samochodu. O
    komunikacji miejskiej nie piszę, to jest typowe rozwiązanie dla ludzi
    niezamożnych i wybór pomiędzy autobusem a rowerem to jak wybór pomiędzy
    syfem, a malarią (w kontekście alternatywy dla samochodu, oczywiście).

> [...]
    > jest dla nich np: wygodniej, milej, szybciej, taniej, korzystniej. Beż
    > żadnej insynuowanej przez Ciebie ideologii.

    Nie, część jeździ rowerem bo jest taniej, część się w ten sposób snobuje.
    Jest jeszcze grupka rowerowych maniaków, którzy jeżdżą, bo tak lubią.
    Rowerem nie jest tani wygodniej ani szybciej i żeby wypisywać takie
    nonsensy trzeba cierpieć na jakieś zaburzenia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 228. Data: 2012-12-25 15:55:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tÎż ...

    > Chyba wyimaginowane.

    chyba...? Nie jesteś pewien?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 229. Data: 2012-12-25 15:55:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tÎż ...

> [...]
    > korkach i wtedy jest się spoconym jak świnia albo jedzie się znacznie
    > dłużej. Przypadki patologicznych zaburzeń potliwości pomijam.

    Pomijasz jedną z najistotniejszych kwestii w oszczędności czasu - codzienny
    sport.

    Mianowicie biegając wieczorem tracę na to 45 minut.
    Jadać do pracy rowerem, nawet jak jadę dłużej niż samochodem, to jednak
    codzienny sport mam odklepany.

    P.S. Gratuluję zaczerpnięcia słownika od kolegi Cavallino.

    > Czyli po drodze spalałeś głównie mięśnie, bardzo inteligentnie. Potem
    > jadłeś byle jakie śniadanie, chociaż to najważniejszy posiłek w ciągu
    > dnia -- tez niezwykle zdrowo.

    ?
    Spalałeś mięśnie?
    Wystarczy wrzucić cokolwiek do buzi przed wyjściem a w czasie jazdy
    utrzymywaćodpowiednie maksymalne tętno aby to co napisałes było bzdurą.
    ale rozumiem, że tak sobie ząłożyłeś, żeby ci pasowało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 230. Data: 2012-12-25 16:03:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Mianowicie biegając wieczorem tracę na to 45 minut.

    Naprawdę cały czas jesteś przekonany, że ktokolwiek mówi o Tobie, albo
    interesuje się akurat Tobą jednostkowo?
    Jaki % luda biega codziennie wieczorem?

    > Jadać do pracy rowerem, nawet jak jadę dłużej niż samochodem, to jednak
    > codzienny sport mam odklepany.
    >
    > P.S. Gratuluję zaczerpnięcia słownika od kolegi Cavallino.

    Słownik jest ogólnie znany, klasyfikacja typów którzy pod ten termin
    podpadają również.
    Możesz się obrażać na rzeczywistość, Twój wybór.