  • 141. Data: 2024-03-16 16:13:58
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Mar 2024 13:57:57 +0100, w <usus91$9ac$4$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Po prostu, jak masz 'ustąp pierwszeństwa' to ustępujesz a nie ciśniesz.

    Więcej przepisów rozumek już nie ogarnia?

  • 142. Data: 2024-03-16 16:15:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Mar 2024 12:31:00 +0100, w <usun60$4ed$3$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Weź mi powiedz, Ty ogarniasz w ogóle znaki?

    Ty na pewno nie ogarniasz. Może jeden pionowy, ale poziomych już nie.

  • 143. Data: 2024-03-16 16:16:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Mar 2024 13:58:28 +0100, w <ususa0$9ac$5$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Nic nie wskazuje by się włączał.

    I na dodatek masz uszkodzone oczy. Wjazd ze strefy włączonej to włączanie się
    do ruchu.

  • 144. Data: 2024-03-16 16:18:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Mar 2024 08:01:14 +0100, w <usu7br$or9$1$Akarm@news.chmurka.net>, Akarm
    <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Powinna.
    > Ale są różne zdania, w zależności od sposobu pojmowania świata. Poniżej
    > fragment dyskusji na Facebooku:
    > - Dopóki jest linia ciągła na pasie rozbiegowym kierowca dojeżdża do
    > miejsca gdzie znak ustąp pierwszeństwa zaczyna obowiązywać. Ustąp
    > pierwszeństwa zaczyna działać jak linia staje się przerywaną.

    Ale banialuki.

    Istotą skrzyżowań bezkolizyjnych jest to, że do kolizji może dojść tylko wtedy,
    gdy ktoś złamie przepisy i pas.

  • 145. Data: 2024-03-16 16:25:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 16:13, r...@k...pl pisze:

    > Więcej przepisów rozumek już nie ogarnia?

    Twój nie.

  • 146. Data: 2024-03-16 16:26:44
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 16:16, r...@k...pl pisze:

    > I na dodatek masz uszkodzone oczy. Wjazd ze strefy włączonej to włączanie się
    > do ruchu.

    A Ty klepki.

  • 147. Data: 2024-03-16 20:50:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 Mar 2024 16:25:48 +0100, w <ut4dm9$ne7$1$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Twój nie.

    Mój tak. Twój zatrzymał się gdzieś na edukacji wczesnoszkolnej.
    Konfederusek? Bo oni z reguły takie debilizmy głosza.

  • 148. Data: 2024-03-16 21:22:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 20:50, r...@k...pl pisze:

    > Mój tak. Twój zatrzymał się gdzieś na edukacji wczesnoszkolnej.
    > Konfederusek? Bo oni z reguły takie debilizmy głosza.

    Większym debilem niż Ty być nie można.

  • 149. Data: 2024-03-16 21:24:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

  • 150. Data: 2024-03-16 21:52:36