  • 1. Data: 2009-01-01 13:24:24
    Temat: Re: Nadajnik TV dla domu
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gjd40b$dmj$2@inews.gazeta.pl...

    > Aha, i mój Fenner ma wygodną rzecz- na "sznurku" jest kilka nadajników
    > IR (bodaj trzy)- co pozwala sterować pilotem kilkoma urządzeniami
    > (np. tunerem satelitarnym, magnetowidem i dvd).

    Niektóre Mediony też mają po 3 diody IR.
    Zwróć uwagę że ten Fenner jest DWA RAZY DROŻSZY.
    Wiec DWA RAZY lepszy :-)

    Używam sendera Mediona, jeden odbiornik padł po pół
    roku ... ale na Allegro można kupić rownież pojedynczo
    np. sam odbiornik więc dokupiłem i jest OK.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2009-01-05 12:48:11
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tomy M. napisał(a):

    > Niektóre Mediony też mają po 3 diody IR.

    Ok, mój nie miał.

    > Zwróć uwagę że ten Fenner jest DWA RAZY DROŻSZY.
    > Wiec DWA RAZY lepszy :-)

    No, dla mnie jest nieporównywalnie lepszy, bo działa.
    Nie miałem ochoty ani czasu szukać Mediona, który by działał
    - jednego wymienił mi sprzedawca, ale nadal się pieprzył.
    Zutylizowałem.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP