-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qh847i$oe1$1$Adam@news.chmurka.net>
<5d38424f$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qhbq8q$l19$1$Adam@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <qhbq8q$l19$1$Adam@news.chmurka.net>
Subject: Re: Nagi silnik
Date: Thu, 25 Jul 2019 18:02:19 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5d39d31c$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.177.24
X-Trace: 1564070684 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17351 83.26.177.24:60346
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660609
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:qhbq8q$l19$1$A...@n...chmurka.net...
W dniu 2019-07-24 o 13:32, J.F. pisze:
> Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
>>> https://youtu.be/AzLizuDo3hM
>
>> ale przy tych starych silnikach to mnie zastanawia latwosc
>> rozruchu.
>> Jakby tarcia nie bylo.
>> A moze nie ma pierscieni na tloku ?
>
>> Czy to tylko wrazenie wynikle z masy kola zamachowego ?
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=YJQHqP7wDyQ
>W starych konstrukcjach powszechnie były stosowane odprężniki. Sam
>pamiętam w Panonii i w polskim silniku przemysłowym, montowanym w
>różnych wózkach, taczkach, pompach itp.
>Natomiast zarówno w Twoim materiale jak i moim nie widać, aby był
>używany odprężnik - ale oba to silniki z zapłonem samoczynnym, więc
>odprężnik nie ma racji bytu.
>Tutaj raczej kwestia magazynowania energii kinetycznej w ciężkim kole
>zamachowym - wystarczy rozbujać, a potem przeskoczyć GMP.
Mniej wiecej wiem jak sie kreci kluczem wspoczesny silnik.
Latwo to nie idzie.
IMO - kolo musialoby byc bardzo ciezkie, zeby to tak swobodnie bujac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wymieniłem termostat
- Felgi
- otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- czy wiedziałeś że?
- Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
Najnowsze wątki
- 2025-12-27 Ewakuacja ludności
- 2025-12-26 Gdańsk => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-26 Kraków => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=
- 2025-12-26 Kraków => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-26 wymieniłem termostat
- 2025-12-26 Warszawa => Senior Backend Java Developer <=
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem