  • Data: 2020-09-29 15:19:19
    Temat: Re: Nagrane DVD niewidoczne
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I to jest dobre pytanie.
    Nie zamknięta (nagrywanie z rejestratora jako dane) czy nie sfinalizowana (nagrywanie
    z rejestratora jako wideo)?
    Dawno temu używałem Nero, a tu jest niezły artykuł:
    https://diyvideoeditor.com/step-by-step-guide-dealin
    g-with-unfinalized-dvd-discs/amp/

    Nie mam dostępu do tej płyty, ale gdybym go uzyskał to nie odważyłbym się pracować na
    oryginale (przykładowo próbując zamknąć sesję
    / sfinalizować oryginał), więc pytanie czy da się zrobić najpierw kopię płyty DVD
    "bit po bicie" skoro ta płyta jest niewidoczna
    przez komp?

    Scenariusz narzucający się to wzięcie płyty pod pachę i pojechanie do rejestratora
    (kantorka dozoru), który to nagrał i tam próba
    odczytu względnie zamknięcia sesji (nie wiem, czy rejestratory mają taką osobną
    funkcję?).
    Lub zarekwirować rejestrator do płyty ;-)) Ale to nie ode mnie zależy, czasem
    słyszysz "nie bo nie bo i tak się nie uda".

    -----