    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów i inne takie ... Android to g...o
    Date: Sat, 20 Mar 2021 23:34:46 +0100

    W dniu 01.01.2021 o 22:39, ToMasz pisze:
    > ja ograniczam listę ewentualnych następnych smartfonów, tylko do takcich
    > które mają lineage. ale gdybym miał jedno jedyne wymaganie - ma nagrywać
    > rozmowy - nie instalowałbym.

    Ale przecież to nie jedyne wymaganie. Dokładniej jest to ostatnie
    wymaganie istnienia którego w ogóle nie miałem świadomości jak
    decydowałem się na zmianę urządzenia.

    > po za tym coraz lepiej idzie "odmulanie"
    > telefonów bez alternatywnych softów... a może ja się starzeje...?

    Jeśli miałoby mi o coś chodzić to o kwestie inwigilacji. Telefony takie
    jak S10 nie mulą.

    > twrt+magisk i nagywanie wewnątrz magiska (2+1 krok)
    > twrp+root i nagrywanie acr unchained. (2+1krok)
    > stąd odradzam roota.

    Spróbuję tak podejść do tego, ale nie znam się.

    Ok.