  • Data: 2022-11-20 00:00:39
    Temat: Re: Namagnesowany wkrętak
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Nov 2022 23:31:14 +0100
    doszła do mnie wiadomość <6379593e$0$565$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Kamil" <n...@t...pl> :

    -x-51mm-p-5145.html

    >Dzięki za link. Jak to działa?

    Do magnesowania pewnie jest jeden magnes, a do rozmagnesowania dwa czy
    kilka odpowiednio zorientowanych magnesów, nie rozgryzałem tego, tak
    przypuszczam.

    >Pzdr

    Szwambuł Trantiputl
    --