    Date: Sun, 5 Dec 2021 00:00:37 +0100
    Subject: Re: Napady szału ekranowego
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-28 o 18:51, J.F. pisze:

    > A co jest pod stolem? ewentualnie - czy podlaczony do ladowarki?
    >
    > Bo jesli nie sa to jakies dziwne zaklocenia elektryczne, to wyglada na
    > uszkodzenie digitizera ... moze od wilgoci.

    Uznałem, że najmniejszym nakładem sił wygrzeję wilgoć
    trzymając telefon w samochodzie w ciepłej kartce nawiewu
    powietrza w czasie dojazdu do pracy (w sumie jakaś godzina do dwóch
    dziennie)
    i trzymanie go dalej od wilgoci w pracy.
    Na razie po kilku dniach się nieco uspokoiło, tzn
    czasem się tak dzieje ale już nie raz czy dwa dziennie
    ale raz na kilka dni.