  • Data: 2013-02-17 15:23:06
    Temat: Re: Naprawa przelotek na PCB - tulejki?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-17 12:13, Michoo pisze:
> [...]
    8mm.html Wiem że są

    > Dzięki ci Mistrzu.
    > Kiedyś chciałem sobie kupić zestaw z LPKF, ale cena mnie "trochę"
    > odstraszyła (nity 10x droższe, cena narzędzia do zaciskania coś pod
    > 400eur a najmniejsze tulejki były 6/8, czyli tak samo jak tutaj).
    Z tej serii - najmniejsze jakie mam tulejki są fi 0.25mm i 0.34mm - a
    przynajmniej takiej średnicy mają otwór wewnętrzny. I zgadza się, są to
    tulejki do zaciskania na przewodach typu linka, ale bardzo dobrze
    sprawują się do wielu nietypowych celów ;) Choćby (takie grubsze, na
    fi4-6mm) jako zaciśnięte zakończenie sznurka-sznurówki ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173