  • 11. Data: 2009-07-14 15:41:24
    Temat: Re: Narzędzie do wskazywania drugiej strony otworu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kogutek pisze:

    > Dedukuję że to jakaś klatka bezpieczeństwa.

    Owszem - u mnie przyspawana, a przepisy wymagają żeby poza tym była
    jeszcze przykręcona.

  • 12. Data: 2009-07-16 21:37:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jul 2009 17:41:24 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >Owszem - u mnie przyspawana, a przepisy wymagają żeby poza tym była
    >jeszcze przykręcona.

    A to moze dospawac leb sruby i nakretke ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-07-19 17:04:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Rafal pisze:

    > może coś takiego by pomogło:
    > http://allegro.pl/item679867104_multiszlifierka_ferm
    _top_craft_tkw_160n_dremel.html

    > przyjrzyj się tej elastycznej przedłużce..
    > dostępne jest to w każdym markecie budowlanym - możesz pomacać zanim kupisz

    A taka przedłużka ma jakąś fachową nazwę żebym sobie poszukał w internecie?
    W markecie budowlanym byłem i znalazłem taką przedłużkę z tym że
    kosztowało to coś ponad 200zł (fakt że firmowe i wyglądało ładnie), dwa
    że było za wielkie.

    Teraz są dwie licytacje na allegro, ale chętnie bym poszukał w jakiś
    normalnych sklepach, zwłaszcza że na te aukcje to będę musiał 2 tygodnie
    czekać.

  • 14. Data: 2009-07-20 19:28:05
    Od: "Tomek H." <a...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > okolicach metra).
    >
    > Może ktoś ma jakieś inne warsztatowe doświadczenia pomocne w takiej
    > sytuacji?
    >
    > Może jakiś inny pomysł (myślałem np. żeby zamiast gwintów i prętów użyć
    > wskaźników laserowych) który uprości konstrukcje?
    >
    > Może są gotowe narzędzia do takich wierceń?
    >
    > W sumie sprawę rozwiązałoby cienkie wiertło (powiedzmy około 3-4mm) na
    > cienkiej przedłużce o długości około 30cm.
    > Czy spotkał się ktoś z czymś takim jak miniaturowe futerko (takie max
    > 15mm średnicy) na długim pręcie który zamontuję w futerku normalnej

    A może geodezyjnie przy użyciu tachimetru i lusterka. Każdy geodeta
    powinien sobie z tym poradzic. Najpierw ustawia lusterko na górze i je
    namierza w pozycji X,Y a później ustawia tą samą pozycję od dołu.

  • 15. Data: 2009-07-24 08:44:50
    Od: "JD" <j...@g...com>

    _top_craft_tkw_160n_dremel.html

    > A taka przedłużka ma jakąś fachową nazwę żebym sobie poszukał w
    > internecie?

    Stoi jak wół - wałek giętki

    --
    JD