  • 61. Data: 2011-04-01 01:35:08
    Temat: Re: Nasza dzielna policja...
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 19:14, niusy.pl pisze:

    > Sam idź ze dwa razy jak tego potrzebujesz.

    Jak się domyślam, jeszcze nie masz prawa do głosowania?

    > Dobitniej je wyrażają nie biorąc udziału w wyborach.

    Owszem wyrażają, że nie dojrzeli do ustroju demokratycznego i wolą aby
    ktoś podejmował decyzję za nich.

    > Nonsens. Po prostu nie wiesz z czym się zgadzają.

    Popierają obecna władzę ich motywacje mnie nie interesują to ich
    wewnętrzna sprawa.

    > Nie, oni są tylko zainteresowani wzięciem udziału w wyborach
    > politycznych. Wielu z nich poszło właśnie po to by zagłosować przeciwko
    > a nie za czymś. Wielu zagłosowało bo im obiecali gruszki na wierzbie.

    Wrzucili głos na określoną partię, znaczy się, że zagłosowali na nią.
    Inni wrzucili głos na druga partię itp. Wszystkie partie znalazły się w
    sejmie i tworzą naszą rzeczywistość. Same się nie wybrały. 53,88%
    uprawnionych popiera obecną sytuacją bo ją wykreowało. Powody znowu mnie
    nie interesują, to wewnętrzna sprawa tych co wybrali obecną klasę
    polityczną.

    > I jakieś 25% ogółu.

    Ogół nikogo nie interesuje. Interesują potencjalni wyborcy. Tych było w
    ostatnich wyborach 53,8% uprawnionych. I oni w 98,2% zgadzają się z
    obecną władzą. Znaczy się mamy dobrą władzę, bo ma pełne poparcie
    społeczeństwa.

    > Nie mają ?

    A na jakiej podstawie mają mieć? 98,2% poparcie, czarno na białym.

    > Ty ?

    Domyślam się, że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem?

    A.

  • 62. Data: 2011-04-01 08:04:23
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > A dlaczego władza ma być zainteresowana sprzeciwem?

    Dla tego samego powodu dla którego jest zainteresowana poparciem.

    >Dla nich najlepiej aby ludzie roboli tak jak robią, czyli zawsze głosowali
    >na nich.

    No ale nie głosują i między innymi dlatego frekwencja jest 50% a nie 100

  • 63. Data: 2011-04-01 08:18:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Jak się domyślam, jeszcze nie masz prawa do głosowania?

    Tak, ze żlobka piszę :-) Takiego z sianem :-)

    > Owszem wyrażają, że nie dojrzeli do ustroju demokratycznego i wolą aby
    > ktoś podejmował decyzję za nich.

    Nonsens. Sam nie dojrzałeś do samodzielnego podejmowania decyzji dlatego
    polityków wybierasz.

    > Popierają obecna władzę

    Tobie się tak wydaje i tyle.

    >ich motywacje mnie nie interesują to ich wewnętrzna sprawa.

    A ich twoje :-)

    No właśnie tak zagłosowali jak napisałem :-)

> [...]
    > uprawnionych popiera obecną sytuacją bo ją wykreowało. Powody znowu mnie
    > nie interesują, to wewnętrzna sprawa tych co wybrali obecną klasę

    Jeśli nie odpowiada Ci obecna klasa to miej pretensje do tych 53. Oni ją
    wybrali a nie ci, którzy "w domu siedzieli"

> [...]
    > władzą. Znaczy się mamy dobrą władzę, bo ma pełne poparcie społeczeństwa.

    Jakieś absurdalne wyliczenia a sprawa jest bardzo prosta: do wyborów idzie
    mniej więcej 50% z tych 50% około 50% wybiera rządzących, to jest około 25%
    ogółu uprawnionych. Takie poparcie w wyborach udało się uzyskać rządzącym.

    > A na jakiej podstawie mają mieć? 98,2% poparcie, czarno na białym.

    Zwariowałeś

    > Domyślam się, że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem?

    Byś się chłopie zastanowił jak inne wybory odbywają się i jaki znikomy
    procent "uprawnionych" bierze w nich udział a jednak nikt nie wmawia
    niebiorącym, że też wybrali bo to głupie do kwadratu jest.

  • 64. Data: 2011-04-01 09:43:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, czyli masz partię na którą możesz głosować.

    Nie do końca.
    Ale z poglądami i sposobami PIS nie zgadzam się w 100%, z praktyką tego co
    robi PO w 80%, trochę lepsze teoretycznie byłoby LSD, ale oni mają problem z
    realizacją w praktyce swoich założeń, więc żadna z tych partii nie
    reprezentuje w pełni moje stanowiska, a głosowanie na Palikota to strata
    głosu. ;-)

    > Albo Ty mnie. Na kogo innego? Zostają dwie partie.

    Nie - nic nie pisałem żeby głosować na zwycięzców.
    A że partia na którą głosowałeś nie wygra, to mówi się trudno - ale sumienie
    masz czyste.

    > No dobra, skoro jest na scenie politycznej partia, z którą się
    > identyfikujesz to git.

    Nie ma.
    Ale każda z nich proponuje jakiś ułamek tego co mi się podoba.
    Jedni pogonienie czarnych na Księżyc, drudzy liberalizm (niestety tylko w
    gospodarce) itd
    Niestety nikt nie chce proponować większego stopnia demokracji (np.
    bezpośredniej w najważniejszych sprawach) czy polepszenia sytuacji na
    drogach.
    Wybór mniejszego zła oznacza ocenę, kto w największym (aczkolwiek nadal
    niewielkim stopniu) reprezentuje mnie i moje poglądy.

    To tak jak z szukaniem partnerki - idealne księżniczki z bajki rzadko się
    trafiają, więc trzeba iść na kompromis.

    >Aczkolwiek znowu coś zmieniasz, bo jeszcze nie dawno pisałeś, że politykom
    >nie wierzysz w ogóle. Nie łapię już Twojego przekazu.

    Oczywiście że nie wierzę, tyle że niektórzy nawet gadają źle i odwrotnie niż
    mi pasuje, ro praktyce już nie wspominając.

    > Bo tak Ci się wydaje i koniec.

    Dokładnie.
    I to co mi się wydaje jest dla mnie 100 razy ważniejsze niż to co wydaje się
    Tobie.

    > Droczysz się jak małe dziecko.

    I nazwajem.

  • 65. Data: 2011-04-01 10:08:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zwariowałeś. Inni wybrali. Oni na pewno nie.

    Jak nie to "morda w kubeł, radia słuchać" Nieobecni nie mają racji i tyle.

    \SK

  • 66. Data: 2011-04-01 10:09:30
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 1 Apr 2011 09:43:50 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale z poglądami i sposobami PIS nie zgadzam się w 100%, z praktyką tego co
    >robi PO w 80%, trochę lepsze teoretycznie byłoby LSD, ale oni mają problem z
    >realizacją w praktyce swoich założeń, więc żadna z tych partii nie

    ROTFL, a PO to realizuje w praktyce swoje? :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 67. Data: 2011-04-01 10:12:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ROTFL, a PO to realizuje w praktyce swoje? :-)

    Liberalizm gospodarczy w dużej mierze tak (w sensie że się mało mieszają,
    więc mało psują).
    I nic poza tym niestety, a też i to nie do końca (OFE).

  • 68. Data: 2011-04-01 10:23:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-01 08:04, niusy.pl pisze:

    > Dla tego samego powodu dla którego jest zainteresowana poparciem.

    Nie widzę związku.

    > No ale nie głosują i między innymi dlatego frekwencja jest 50% a nie 100

    Obecnej władzy taka frekwencja w niczym nie przeszkadza. Nieważny głos
    jest instrumentem dla ludzi a nie władzy.

    A.

  • 69. Data: 2011-04-01 10:46:20
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Ojej cóż za njus - policjant porysował samochód, zwolnienie

    > dyscyplinarne się należy. Za poplamienie służbowego munduru conajmniej

    > nagana!

    > Pozdrawiam

    > Paweł

    I tak nie zle,no bo gdyby to był milicjant to musiał by:
    1-Sprawdzić trzeżwości wiaty przystankowej
    2-wypisać mandat karny właścicielowi wiaty za nagłe wtargnięcie tej ze wiaty na
    jezdnię.
    pozdro.jack
    ps.najbardziej denerwujące są nagłe wtargniecia przydroznych drzew na jezdnie.

  • 70. Data: 2011-04-01 15:16:41
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2011-03-30 18:48, DoQ pisze:
    > Ojej cóż za njus - policjant porysował samochód, zwolnienie
    > dyscyplinarne się należy.

    Raczej należy nie dawać sprzętu osobie, która z tego sprzętu nie umie
    korzystać.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __