    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nasza dzielna policja...
    Date: Fri, 01 Apr 2011 01:35:08 +0200
    <in1r2d$ftj$1@inews.gazeta.pl> <in1vao$p2s$1@news.net.icm.edu.pl>
    <in203q$282$1@inews.gazeta.pl> <in2cqj$4or$1@news.net.icm.edu.pl>

    W dniu 2011-03-31 19:14, niusy.pl pisze:

    > Sam idź ze dwa razy jak tego potrzebujesz.

    Jak się domyślam, jeszcze nie masz prawa do głosowania?

    > Dobitniej je wyrażają nie biorąc udziału w wyborach.

    Owszem wyrażają, że nie dojrzeli do ustroju demokratycznego i wolą aby
    ktoś podejmował decyzję za nich.

    > Nonsens. Po prostu nie wiesz z czym się zgadzają.

    Popierają obecna władzę ich motywacje mnie nie interesują to ich
    wewnętrzna sprawa.

    > Nie, oni są tylko zainteresowani wzięciem udziału w wyborach
    > politycznych. Wielu z nich poszło właśnie po to by zagłosować przeciwko
    > a nie za czymś. Wielu zagłosowało bo im obiecali gruszki na wierzbie.

    Wrzucili głos na określoną partię, znaczy się, że zagłosowali na nią.
    Inni wrzucili głos na druga partię itp. Wszystkie partie znalazły się w
    sejmie i tworzą naszą rzeczywistość. Same się nie wybrały. 53,88%
    uprawnionych popiera obecną sytuacją bo ją wykreowało. Powody znowu mnie
    nie interesują, to wewnętrzna sprawa tych co wybrali obecną klasę
    polityczną.

    > I jakieś 25% ogółu.

    Ogół nikogo nie interesuje. Interesują potencjalni wyborcy. Tych było w
    ostatnich wyborach 53,8% uprawnionych. I oni w 98,2% zgadzają się z
    obecną władzą. Znaczy się mamy dobrą władzę, bo ma pełne poparcie
    społeczeństwa.

    > Nie mają ?

    A na jakiej podstawie mają mieć? 98,2% poparcie, czarno na białym.

    > Ty ?

    Domyślam się, że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem?

    A.