    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja Google jednak nadal do dupy
    Date: Fri, 10 Jun 2022 14:03:08 +0200

    Fri, 10 Jun 2022 07:30:33 +0200, w
    <190h7eg9tiypv.1wsgwe6ufsifm$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > trasa jak rozumiem krociutka? A skad dokąd?

    Z A4 do Wrocławia.

    > No coz, trzeba przyznac, ze te czas czasem trudno trudno przewidziec.
    > Godzina 16 - ruch wlasnie gestnieje, 15 minut wczesniej korka moglo
    > nie byc :-)

    Po to są dane statystyczne z poprzednich dni/tygodni itp.

    > Ty zdaje sie dluzej jezdzisz z NE, to moze potrafisz ocenic
    > jak czesto sie myli z czasem przyjazdu, czy nawet porownac z google,
    > o ile uruchomisz dwie i wybiorą tę samą trasę.

    Generalnie czasy podobne po mieście, natomiast na trasie gdy są poważne
    zatwardzenia, to GM jest po prostu do dupy, a NE spokojnie wyznacza szybkie
    alternatywy.

    Raz NE zawiódł, bo pokazał szybki przejazd przez bramki, podczas gdy szybki to
    był, ale dla via toll (czy jak się to nazywa). Teraz problem już rozwiązał się
    odgórnie.