    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Date: Mon, 11 Jan 2021 10:38:39 +0000

    On 11/01/2021 09:49, Lisciasty wrote:

    > Przyjemność z jazdy jest niesamowita. Cisza, mega przyspieszenie (a to
    > jak mówię zwykłe auto z jednym silnikiem i napędem na przód, co przy
    > elektrykach oznacza biedę). Zabawa w odzyskiwanie energii też jest
    > przednia. Jest trochę głupio że człowiek nie musi co jakiś czas na
    > stację benzynową jechać, ale idzie się do tego przyzwyczaić ;)
    >
    > L.

    Kazdy kupuje to co mu pasuje. Mi nie pasuje, bo duzo i daleko jezdze
    (chociaz przez brexit i covid tej zimy nigdzie nie bylismy) i akurat
    wiekszosc elektrykow mi sie fizycznie nie podoba. Splace niebawem
    obecnego diesla i kupie turbo benzyne liczac na to, ze w 2030 bede mogl
    kupic cos sensownego czy to na nowe przelomowe baterie w technologii
    NASA czy to na wodor. Migracja ze spalinowych jest nieunikniona tylko
    dla wiekszosci ludzi na ta chwile obecna technologia jest zbyt ulomna.