-
Data: 2010-10-06 13:18:10
Temat: Re: Netia -LLU
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]brum napisał:
>> Proszę napisać czy mam składać jakąś pisemną reklamację do Netii, bo z
>> konsultantami to szkoda gadać, "bo takie są ustawienia i już..."
>
> temat jest chyba szarostrefowy
> nie wiem, czy zla sygnalizacje mozna podciagnac pod "niewlasciwe
> wykonanie uslugi telekomunikacyjnej"
Myślę, że można. A nawet jak nie można, to trzeba.
>> Czy też Netia to jakieś dziadostwo... ?
>
> najwidoczniej wciaz sie ucza
> moze napisz do prezesa netii i opisz dokladnie problem ?
Potrzebowłem niedawno numeru stacjonarnego (głównie do połączeń
przychodzących). Ponieważ zauważyłem na rynku nowego operatora,
co to z nim wcześniej nie miałem do czynienia, a który wygląda
obiecująco, więc postanowiłem sprawdzić. Zapłaciłem za dziesięć
lat z góry i rozpocząłem testy. Szybko się okazało, że jak dzwonię
z komórki Ery, to przeważnie się dodzwaniam, ale czasem jest
sygnał zajętości, a czasem -- o zgrozo -- komunikat "nie ma takiego
numeru".
Interweniowałem (pisemnie, mailowo) u operatora. Sprawę potraktowali
poważnie, szybko udało nam się wspólnie wyeliminować pierwszy błąd
(zajętość). W sprawie drugiego błędu dało się ustalić, że wywołania
w ogóle nie dochodzą do sieci operatora, więc kto inny kłamie w sprawie
nieistnienia mojego numeru. Rozmowy z Ery operator dostaje tranzytem
z TPSA -- tyle mi jeszcze powiedzieli. Zatem winny musi być któryś
z tych dwóch.
Złożyłem reklamacje w Erze -- bo mogłem, to mój operator, a z TPSA
nie mam nic do czynienia, więc nie mogłem. Zajęli się od razu, ale
widać było, że mało poważnie. Coś chyba marudzili jak zwykle, że
rozwiązanie wymaga czasu i dali sobie na to tydzień. Ale chyba nic
nie robili, wychodząc z założenia, że może samo się naprawi. Jak się
nie poprawiło, to wysłałem skargę do UKE. Odpowiedzieli natychmiast
i zapowiedzieli interwencję. I jak zapowiedzieli, tak chyba zrobili.
Bo wszystko świetnie działa już trzeci miesiąc.
Morał z tego taki: interweniować gdzie się tylko da. I obok tego moje
zdziwienie, że operator sam wcześniej nie sprawdził i nie interweniował
w UKE.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.10 14:18 Miroslaw Dobrzanski
- 06.10.10 15:07 a...@p...pl
- 06.10.10 15:32 Miroslaw Dobrzanski
- 06.10.10 15:43 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 06.10.10 15:44 Jarosław Sokołowski
- 06.10.10 15:44 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 06.10.10 15:51 Jarosław Sokołowski
- 06.10.10 19:16 brum
- 07.10.10 20:13 Ircys
- 07.10.10 20:18 Ircys
- 12.10.10 18:18 Jarosław Sokołowski
- 12.10.10 20:35 Dremka
- 13.10.10 09:03 Miroslaw Dobrzanski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zegarynka w roku 1950
- Historia numeracji w polskiej sieci telefonicznej - publikacja Eugeniusza Gołębiewskiego
- Za dwa lata nie będzie wielu usług (19xxx)
- Koniec ISDN w Orange.
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Telefonia VoIP
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
Najnowsze wątki
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?
- 2025-12-22 Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- 2025-12-22 Białystok => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem