    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Netia -LLU
    Date: Wed, 06 Oct 2010 17:07:05 +0200

    > Telefonując pod jakiś wyłączony tymczasowo nr kom.
    >mam myśleć że on jest zajęty... :-D

    a ja mam ciekawy przypadek. Dzwonie z komorki Plus na 399xxxxx (voip
    Neofon TP) a bramka z jakis powodow (wylaczona, brak sieci......) i
    dostaje na komorce komunikat, ze. abonent jest poza zasiegiem!!!

    Jakby nie patrzac, to rzeczywiscie jest poza zasiegiem...ze nie da sie
    do niego dodzwonic, ale komunikat troche mylacy, bo to by sugerowalo
    na komorke!!!

    Dzwoniac z Plusa na Freeconet voip (tez wylogowany telefon) dostaje 3
    bipniecia.

    Dzwoniac z Neofon TP na Freeconet - dostaje: twoja rozmowa nie moze
    byc teraz zrealizowana....

    Mysle, ze jest to radosna interpretacja operatorow na podstawie
    jakiejs tam sygnalizacji lub jest braku pelnej. Mysle, ze powinno tym
    sie jakos zajac UKE i probowac zrobic z tym porzadek.

    --
    ThinkXtra