  • Data: 2021-01-05 13:44:48
    Temat: Re: Nie cyfrowo :)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-12-30, Piotr Karocki <p...@i...org> wrote:
    > Tak, to dziala. W podczerwieni skaner widzi rysy (i tylko rysy), tak wiec
    > oprogramowanie po stronie PC (albo innego Maca) wie gdzie jest rysa. Wtedy
    > w to miejsce wkleja "usrednione" wartosci z obu stron rysy, a nie to co w
    > pasmie widzialnym jest (czyli jasna badz ciemna kreska). To znacznie lepsze
    > niz najlepsze nawet wykrywanie przez program cienkich kresek i uznawanie
    > ich za rysy, bo np. drut na slupach moze zostac uznany za ryse :)
    > Podczerwien pozwala tez usuwac kurz - bo w niej widac po prostu wszystko
    > to, co zmienia (w uproszczeniu) grubosc materialu.
> [...]

    Popatrzyłem na Amazonie co tam we współczesnym świecie i poza
    wspomnianym gdzieidziej Plusteku z podczerwienią widzę taki obrazek;
    https://m.media-amazon.com/images/I/81+WVRXrw-L.jpg

    Czy mnie dopada jakaś starcza paranoja, czy też kogoś w tym Kodaku,
    firmie jakby z tradycjami, posrało, że pokazują jak baba trzyma ten
    negatyw paluchami w obrębie klatki?

    --
    Marcin