  • Data: 2021-09-13 11:37:01
    Temat: Re: Nie żyje Agnieszka Pyra, Tomek w Szpitalu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Sep 2021 10:06:57 +0200, T. wrote:

    > To jest bardzo słabe - puszczać takiego wyjca przez las. Mogliby
    > wyznaczać takie odcinki przez jakieś pola, a nie środek lasu...
    > Najlepiej po drogach gruntowych - wtedy byłoby ciekawie, a i prędkości
    > mniejsze.

    Czasem puszczaja.
    Ale widac malo takich drog, albo nie lubia.
    A i tam wypadki nie/ciekawe moga sie zdarzyc.

    A jak na zlosc - przy drodze to drzewa rosna

    https://www.youtube.com/watch?v=hZlDXkRxhPE
    https://www.youtube.com/watch?v=-A_BNzdgKcs

    I predkosci wcale niekoniecznie male

    https://www.youtube.com/watch?v=3xZqCqIkWBc

    J.

    P.S. gdzies mi zginal finski rajd ... zostaje polski
    https://www.youtube.com/watch?v=_RqS7G4Nor8