  • Data: 2009-09-21 19:08:09
    Temat: Re: Nieudana aktualizacja BIOSu
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a próbowałeś ściągnąć bios od producenta, rozpakować plik zip albo rar,
    > wgrać tak rozpakowany plik biosu na pendrive. Po wejściu do biosu jest opcja
    > q-flash (bodajże klawisz F8). Ten Q-flash powinien sobie wczytać nowy bios z
    > pena i go wgrać.

    Zrobiłem tak, ale zamiast pamięci USB użyłem starego i poczciwego FDD :) Ale
    teraz pojawia się mały problem wykasowałem ustawie BIOSu i na nowo chyba trzeba
    dostroić BIOS do procesora i pamięci. Procesor to już wspominany e8400 teraz
    wykrywany jako około 2,8GHz (8,5x333) i pamięci Kingston HyperX KHX8500D2T1K2/4G
    1066MHz, płyta gł. Gigabyte EP45-UD3LR. Jak ustawić BIOS by wszystko grało :) ?
    --
    Pozdrawiam!
    Zet