  • Data: 2011-10-21 17:40:17
    Temat: Re: Niewyrywalna kotwa ziemna.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tornad <w...@a...com> napisał(a):

    > Ten sposob jest bardzo popularny i stosunkowo prosty do obliczen. Wszyskie
    > slupy elektryczne niskiego napiecia w Hameryce, tam gdzie trzeba oczywiscie,
    > na zalamaniech trasy, maja takie kotwy wkrecane obok slupow na rozne
    > glebokosci zalezne od potrzebnego "uciagu". I to pracuje latami bez potrzeby
    > korekcji.
    >
    > Jesli wkrecisz w grunt jeden zwoj wiertla w postaci przecietego na pol i
    > uformowanego pod katem dysku dospawanego na odpowiednio grubym precie z hakiem
    > to jego uciag mozna oszacowac na rownowazny ciezarowi odwroconego do gory
> [...]
    Też widziałem linkę. Z Twojej mrożącej krew w żyłach opowieści prawdziwe jest
    to że widziałeś linkę. Obejrzyj program Pogromcy Mitów. Sprawdzali. Mit uznali
    za nieprawdopodobny. Zabić pęknięta lina może zabić jak dobrze trafi. Ale nic
    nie obetnie. Po łuku nie chce lecieć. Największe obrażenia jakie udało im się
    uzyskać to otarcia. Dzisiaj strzelali łańcuchem z osiemnastowiecznej armaty
    ładowanej od przodu. Prawie rozerwał świnię. Wychodzi że łańcuch
    niebezpieczniejszy od liny.