  • Data: 2022-01-11 23:37:09
    Temat: Re: Niski akumulator
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/01/2022 23:28, Collie wrote:
    > Informacje o rozmiarach akumulatorów znajdziesz bez łażenia po
    > supermarketach, na Allegro, w dziale "Akumulatory".

    Tam szukałem w pierwszej kolejności, z tamtego miejsca pochodzi też
    przypuszczenie, że oryginalny był 175, bo 180 nie ma. Co jest niezgodne
    z niektórymi katalogami online, gdzie podają 190 albo wręcz złą szerokość...

    > Na stu stronach
    > ogłoszeń w tym dziale, wszystkie podają w tytule rozmiar akumulatora,
    > w kolejności: długość x szerokość x wysokość. Wystarczy, że wpiszesz
    > w wyszukiwarce tego działu "175" a zgłosi Ci się kilka stron ogłoszeń
    > akumulatorów, wśród których wyszukasz te mające liczbę 175 na trzecim
    > miejscu (wysokość), np. taki: 242x175x175. Pojemność i markę dobierzesz
    > sobie w drugiej kolejności.

    A potem dowiedziałem się w lokalnym sklepie że "tego nie ma, tamtego nie
    ma, a ten jes... a nie, też nie ma".

    To nie takie proste łaczyć teorię z praktyką.

    Skoro akku takie nie mają jakiś dodatkowych oznaczeń to nie ważne,
    poradzę sobie ręcznie.