    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No to kupiłem...
    Date: Wed, 03 Mar 2010 22:02:39 +0100

    Arek pisze:

    > Co grupa czy forum to się wszyscy boją FAPa, a potem jak zdechnie
    > przewiercają na wylot/wywalają itp i są zadowoleni.
    >
    > Chyba nie taki FAP straszny jak go malują?

    Nie wszyscy wiedzą jak się z nim obchodzić. ZTCW przy każdym otwarciu
    korka wlewu paliwa, do baku ze zbiorniczka FAP podawana jest ilość
    płynu, ustalona na podstawie pływaka tak by pasowała do ilości paliwa,
    które wejdzie do pełna. A ludzie jeżdżą z prawie pustym zbiornikiem i
    zamiast zatankować 50L, tankują po 10-20, bo akurat chwilowo kasy
    szkoda. I to się mści. Bo sam ten płyn (Eolys) nie jest spalany w
    filtrze FAP, więc jego przesadzona ilość w paliwie, po prostu ten filtr
    zapycha.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl