  • 1. Data: 2010-03-03 14:33:34
    Temat: No to kupiłem...
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Nie Astrę... :-) Peugeota 406 kombi 2.0HDI (110 KM).
    Zobaczymy, czy będę żałował ;-)

    Aha, jeśli pojazd nie ma OC (przyjechał na lawecie),
    to wystarczy zgodnie z Art. 29 Ustawy o ubezpieczeniach
    obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym
    i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych zawrzeć
    umowę OC w dniu rejestracji? (zakładając, że do tego
    czasu nikt nie będzie nim nigdzie jeździć)

    Tak wolę się upewnić :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 2. Data: 2010-03-03 14:48:28
    Temat: Re: No to kupiłem...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:hmlofe$4fo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym
    > i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych zawrzeć

    Tak jest - przynajmniej tak mowi ustawa.

    W praktyce to warto wczesniej zrobic wywiad gdzie sie potem
    rejestrowac i gdzie sa agenci, bo z urzedu mozesz wyjsc o np o
    17:00.

    No i jakos na badania techniczne trzeba dowiezc fure.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-03 16:53:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Dominik & Co w <news:hmlofe$4fo$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > umowę OC w dniu rejestracji? (zakładając, że do tego
    > czasu nikt nie będzie nim nigdzie jeździć)

    A gdzie teraz ten pojazd stoi/parkuje?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-03-03 17:23:57
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Dominik & Co napisał:

    > Nie Astrę... :-) Peugeota 406 kombi 2.0HDI (110 KM).
    > Zobaczymy, czy będę żałował ;-)

    Bez porównania lepszy wybór niż astra, pod każdym względem.
    P406 to jeden z najlepszych samochodów w swojej klasie, jeśli nie
    zgnojony/zajeżdżony to na pewno nie będziesz żałował.

    --
    KiG

  • 5. Data: 2010-03-03 20:19:43
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    > Bez porównania lepszy wybór niż astra, pod każdym względem.
    > P406 to jeden z najlepszych samochodów w swojej klasie, jeśli nie
    > zgnojony/zajeżdżony to na pewno nie będziesz żałował.

    jeśli to silnik z FAP uwazaj na to ustrojstwo

  • 6. Data: 2010-03-03 20:30:42
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    karkow wrote:

    > jeśli to silnik z FAP uwazaj na to ustrojstwo

    Co grupa czy forum to się wszyscy boją FAPa, a potem jak zdechnie
    przewiercają na wylot/wywalają itp i są zadowoleni.

    Chyba nie taki FAP straszny jak go malują?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2010-03-03 21:36:34
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 20:30:42 +0100, Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl> said:

    > Co grupa czy forum to się wszyscy boją FAPa, a potem jak zdechnie
    > przewiercają na wylot/wywalają itp i są zadowoleni.
    >
    > Chyba nie taki FAP straszny jak go malują?

    Boją się problemów, które stwarza.
    Skoro, jak piszesz, muszą go niszczyć (a w nowszych konstrukcjach
    wiercenie nie jest panaceum), to znaczy to, że problem jest.

    (znajomy z pracy ostatnio wybrał się w nocy na nieplanowaną wycieczkę:
    40 kilometrów z wysokimi obrotami i gigantycznym zużyciem paliwa tylko
    po to, by wypalić filtr i wszystko, przed czym filtr chronił atmosferę,
    w nią właśnie wypalić i wypuścić)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-03-03 22:02:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Arek pisze:

    > Co grupa czy forum to się wszyscy boją FAPa, a potem jak zdechnie
    > przewiercają na wylot/wywalają itp i są zadowoleni.
    >
    > Chyba nie taki FAP straszny jak go malują?

    Nie wszyscy wiedzą jak się z nim obchodzić. ZTCW przy każdym otwarciu
    korka wlewu paliwa, do baku ze zbiorniczka FAP podawana jest ilość
    płynu, ustalona na podstawie pływaka tak by pasowała do ilości paliwa,
    które wejdzie do pełna. A ludzie jeżdżą z prawie pustym zbiornikiem i
    zamiast zatankować 50L, tankują po 10-20, bo akurat chwilowo kasy
    szkoda. I to się mści. Bo sam ten płyn (Eolys) nie jest spalany w
    filtrze FAP, więc jego przesadzona ilość w paliwie, po prostu ten filtr
    zapycha.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-03-03 22:05:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Dominik & Co pisze:
    > Nie Astrę... :-) Peugeota 406 kombi 2.0HDI (110 KM).
    > Zobaczymy, czy będę żałował ;-)

    Ty zdaje się, z Wrocławia jesteś, prawda?
    Przetrzep dokładnie auto (mogę wskazać gdzie, jeśli trzeba) i nie daj go
    dotykać paprokom "od wszystkiego", zwłaszcza takim, którzy na sam widok
    mówią "ee, trzeba było Passata kupić". Wtedy będziesz zadowolonym
    użytkownikiem.

  • 10. Data: 2010-03-03 22:45:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 21:36:34 +0100, Bydlę napisał(a):

> [...]
    > 40 kilometrów z wysokimi obrotami i gigantycznym zużyciem paliwa tylko
    > po to, by wypalić filtr i wszystko, przed czym filtr chronił atmosferę,

    To co to za wynalazek? U mnie (fiatowski FAP) to jest kilka kilometrów
    normalnym tempem i po sprawie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl