  • 11. Data: 2024-01-02 23:10:17
    Temat: Re: Nogi scalaków do lutowania ;)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 2 stycznia 2024 o 20:13:18 UTC+1 Rutkowski, Jacek napisał(a):
> [...]
    -140-00-006101?qs=6AoMy99Q1XeMEMd7qli99Q%3D%3D

    > Nie wiem skąd wziąłeś że to ma 14 pinów?
    > 350-10-XYY
    > X- 1 jednorzędowe
    > X-2 dwurzędowe
    > YY - ilość pinów
    > tutaj 1 rząd 40 pinów

    Racja, a wziąłem ze "zdjęcia poglądowego".
    Widać zapominam czytać (Szwejk "przez noc
    zapomniał pisać" ;)

    Więc już nie tak drogie (ale wciąż drogie),
    za to nie ma, a czas produkcji 16 tygodni.

    Z pdfa ciekawostka że z jednej strony pin troszkę krótszy.

  • 12. Data: 2024-01-03 12:36:41
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Więc już nie tak drogie (ale wciąż drogie),
    > za to nie ma, a czas produkcji 16 tygodni.
    >
    > Z pdfa ciekawostka że z jednej strony pin troszkę krótszy.
    -120-00-024101?qs=6AoMy99Q1XcqQdSR2pL1dA%3D%3D

    20 pinów za 20zl od ręki :)
    Ty potrzebujesz kontener czy 1szt za 2zł?
    Jak kilka sztuk to bym se d..y nie zawracał i zamówił.
    317szt od ręki.
    w tme mają podobne tylko nie pamiętam symbolu i na szybko znaleźć
    nie mogę ale chyba tam było chyba 40 pinów za 24zł.

    --
    pzdr, j.r.

  • 13. Data: 2024-01-05 17:22:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 1 stycznia 2024 o 22:36:12 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > Powinno się dać, taktowałem atmegę88 zewnętrznym gen kwarcowym ale z
    > nogi nie korzystałem, wg pdf-a pb7 powinno być dostępne.

    Porównując datasheety dla ATmega8 i ATmegaN8 wychodzi, że obaj możemy mieć rację,
    bo wygląda na to, że jest różnie - i feature możliwości używania PB7 jako GPIO
    przy używaniu zewnętrznego zegara wprowadzono dopiero w ATmegaN8.
    Trzeba będzie przy okazji wypróbować w praktyce, mam w DIL28 zarówno ATmega8 jak i
    ATmega168 (i chyba również
    ATmega328, ale nie pamiętam, czy opanowałem programowanie, a może nawet mam też
    ATmega88).