  • 51. Data: 2019-11-08 10:39:15
    Temat: Re: Nowe.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:qq1t70$fqd$2$Cav@news.chmurka.net...

    > Ale coś takiego sugerowałeś.
    > Względnie pisałeś nie na temat i takie wpuszczanie akurat z zamkiem nie ma
    > nic wspólnego.

    Nic takiego nie sugerowałem. To jest tylko fantazja Myjka.

    Kopia mojego postu :
    Początek :
    Ja wiem, że nie ma obowiązku wpuszczania wcześniej
    i wcześniej nigdzie nie napisałem, że.taki obowiązek jest.

    Powtarzam to co napisałem parę postów wcześniej :
    " Nie ma znaczenia w którym miejscu ktoś (jeden) zostanie wpuszczony
    na pas nie kończący się", jeżeli włączył kierunkowskaz.
    Tylko kultura kierowcy decyduje, czy wpuści go, czy nie wpuści.
    Koniec kopii.

  • 52. Data: 2019-11-08 11:40:41
    Temat: Re: Nowe przepisy. To jest zamek.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

> [...]
    F0CC12584940030032A/%24File/3834.pdf

    > Bzdura.
    > Pas się nie kończy, tylko jego użytkownik ma jechać tam, gdzie wybrał
    > wcześniej, wjeżdżając na niego.

    Wcześniej jechał prawym pasem,
    aż do miejsca gdzie stoi znak pionowy wyznaczający kierunki dla pasów,
    czyli prawy pas skończył się do jazdy na wprost i przeznaczony jest
    dla skręcających w prawo.
    Zmienia pas z prawego na lewy na zasadzie zamka.

    > Następna bzdura.
    > j.w.

    Mógłbyś uzasadnić, dlaczego tak twierdzisz ?

  • 53. Data: 2019-11-08 14:36:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-11-2019 o 11:40, BronkL pisze:

    > Wcześniej jechał prawym pasem,
    > aż do miejsca gdzie stoi znak pionowy wyznaczający kierunki dla pasów,
    > czyli prawy pas skończył się do jazdy na wprost i przeznaczony jest
    > dla skręcających w prawo.

    Niech klient skręci w prawo, jak zły pas wybrał.
    A potem sobie zawróci.
    Drugi raz będzie wiedział...

    > Zmienia pas z prawego na lewy na zasadzie zamka.

    Nie - na zasadzie normalnej.
    Żaden pas się nie skończył.

    > Mógłbyś uzasadnić, dlaczego tak twierdzisz ?

    Bo nadal pas się nie kończy, a z pasa (pasów) obok i tak nie można
    jechać w kierunku obowiązującym na danym pasie.
    No chyba że można, to wtedy zamek jak najbardziej ma zastosowanie.

  • 54. Data: 2019-11-08 14:38:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-11-2019 o 10:39, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nic takiego nie sugerowałem. To jest tylko fantazja Myjka.

    Ja odebrałem to identycznie.
    Możliwości są dwie:
    a) pisałeś nie na temat
    b) sugerowałeś to co powyżej

    > " Nie ma znaczenia w którym miejscu ktoś (jeden) zostanie wpuszczony
    > na pas nie kończący się",

    A w przypadku zamka ma znaczenie.
    Na końcu pasa zamek obowiązuje, wcześniej NIE.

  • 55. Data: 2019-11-08 23:04:03
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Niech klient skręci w prawo, jak zły pas wybrał.
    > A potem sobie zawróci.
    > Drugi raz będzie wiedział...

    Klient jeszcze nic nie wybrał.
    Przed sobą widzi znak "prawy pas w prawo, lewy pas prosto".
    Musi zmienić pas na lewy.
    W tym miejscu mogą wystąpić warunki jazdy na zamek,
    bo jego pas się kończy.

    > Bo nadal pas się nie kończy, a z pasa (pasów) obok i tak nie można jechać
    > w kierunku obowiązującym na danym pasie.
    > No chyba że można, to wtedy zamek jak najbardziej ma zastosowanie.

    Pas się nie kończy, ale jest przeszkoda na pasie
    i są spełnione warunki do jazdy na zamek.

  • 56. Data: 2019-11-09 02:07:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-11-2019 o 23:04, BronkL pisze:

    > Klient jeszcze nic nie wybrał.
    > Przed sobą widzi znak "prawy pas w prawo, lewy pas prosto".
    > Musi zmienić pas na lewy.

    Nie musi, może jechać w prawo.
    A jak sobie chce zmienić, to już zupełnie inna bajka i zasady ogólne
    zmiany pasa.

    > W tym miejscu mogą wystąpić warunki jazdy na zamek,
    > bo jego pas się kończy.

    Bzdura.

    > Pas się nie kończy, ale jest przeszkoda na pasie
    > i są spełnione warunki do jazdy na zamek.

    Nie ma.

  • 57. Data: 2019-11-09 06:39:13
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Nie musi, może jechać w prawo.
    > A jak sobie chce zmienić, to już zupełnie inna bajka i zasady ogólne
    > zmiany pasa.

    Nie może jechać w prawo, jadąc w prawo nie dojedzie tam gdzie chce.

    Normalnie, to zasady ogólne, ale klient musiał znacznie zmniejszyć
    prędkość, czyli są warunki do jazdy na zamek.

    > Bzdura.

    Możesz uzasadnić dlaczego tak twierdzisz ?

  • 58. Data: 2019-11-09 14:19:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-11-2019 o 06:39, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie może jechać w prawo, jadąc w prawo nie dojedzie tam gdzie chce.

    Ale to już jego problem, a nie tego który jedzie prawidłowym pasem.

    Było, tylko Ci nie podobało.
    A to już Twój problem.

  • 59. Data: 2019-11-09 14:36:25
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Ale to już jego problem, a nie tego który jedzie prawidłowym pasem.

    Jeden i drugi jedzie prawidłowym pasem. I jeden i drugi czasami
    potrzebuje zmienić pas na zamek.

    > Było, tylko Ci nie podobało.

    Nie, nie było.
    O przeszkodzie na pasie ja nie pisałem i ty też nie pisałeś.

    Zapoznaj się z PoRD art. 22.4a i art. 22.4b jazda na zamek.

  • 60. Data: 2019-11-09 14:49:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 06:39, BronkL pisze:

    > Nie może jechać w prawo, jadąc w prawo nie dojedzie tam gdzie chce.

    Podobnie, to nic, że zakaz zatrzymania i postoju, skoro właśnie tu chce
    się zatrzymać.