-
Data: 2011-04-07 22:06:19
Temat: Re: Nowe opony, a oś
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-04-07 20:38, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
>> Takie argumenty są o kant dupy rozbić, bo sytuacje na drodze bywają
>> różne, wiec powiem jeszcze raz to co napisałem już wyżej:
>
> Piszesz, że swojego punktu widzenia - nie neguję Twojego podejścia.
> Zastanów się jednak co jest bezpieczniejsze dla TYPOWEGO kierowcy,
> którego umiejętności są raczej niezbyt duże.
Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
go to głównie hamowanie, więc nawet jak poślizgu opanować nie uda, bo
prędkość była za wysoka, to lepiej wypaść przodem po już jakiejś drodze
hamowania, niż żeby lecąc pełną prędkością bokiem owinąć się wokół
drzewa bo zabrakło "troszkę".
Największy problem podsterownego poślizgu w sporcie, to to, że do jego
opanowania trzeba stracić dużo prędkości i pojechać łamanym torem jazdy
przez zakręt, co owocuje wyjściem z zakrętu z dużo niższą prędkością.
Poślizg nadsterowny z kolei oznacza że oś kierowana ma jeszcze jakieś
rezerwy i zazwyczaj da się taki zakręt przelecieć "dzidą" optymalnym
torem jazdy.
Natomiast problem zakładania różnych opon na różne osie jest taki, że
dojechane opony będą kleić lepiej na suchym, a nowe na mokrym. Czyli i
tak źle i tak niedobrze.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.11 22:17 Waldek Godel
- 07.04.11 22:53 Tomasz Pyra
- 07.04.11 23:20 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 00:54 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 00:55 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 00:56 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 03:37 Pete
- 08.04.11 05:41 Filip KK
- 08.04.11 06:07 Filip KK
- 08.04.11 06:34 Filip KK
- 08.04.11 06:39 Filip KK
- 08.04.11 06:45 Filip KK
- 08.04.11 06:52 Filip KK
- 08.04.11 07:01 Filip KK
- 08.04.11 07:24 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=