    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy dysk
    Date: Thu, 15 Sep 2022 06:39:06 +0100

    On 14/09/2022 11:38 pm, RadoslawF wrote:

    > Mam trochę inne podejście.
    > Uważam że NAS do pracy ciągłej ma mieć małą pojemność i małe
    > zużycie energii bo pracuje non stop, Duży magazyn danych robię
    > na bazie komputera, tam ładuje duże dyski ale on pracuje
    > tylko kiedy coś kopiuje więc zasilacz 300 wat nie generuje
    > specjalnie kosztów.

    Z zalozenia to u mnie NAS mial pracowac non stop ale okazalo sie ze i NAS i
    komputer pracuja non stop. Roznica polega n atym ze NASa restartuje ok. raz
    na rok. Ostanio w komputerze padl mi 4 TB dysk i myslalem ze do NASa
    wstawie 12tb z NASa wyciagna 6tb do koomputera. Ale jak widac nie przejdzie.

    https://badzi0r.wordpress.com/