    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowy rodzaj blendy - to będzie hit sezonu
    Date: Fri, 15 Apr 2011 03:31:24 -0700 (PDT)

    On 15 Kwi, 10:30, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Trzeba ten markieting z czego op aci - a najlepiej chyba z naszej
    > kieszeni, nie?

    Na początku kariery motocyklowej kupiłem niemarketingowy kask Tiger za
    120 zeta, miesiąc po kupnie ptak obesrał mi szybkę i gówno wżarło się
    tak, że nie szło tego wyczyścić, kupiłem więc nową szybkę. Długo
    niestety nie pojeździłem bo podczas tankowania padaki zostawiłem
    skorupę na siedzeniu, wiatr zawiał, garnek spadł na glebę i się
    rozpękł.
    Kupiłem marketingowego Shoeia który kosztował więcej niż moja Jawa,
    służy mi do tej pory, raz wymieniłem szybkę bo się zużyła nieco.

    A Wy możecie jeździć z chinolem na głowie, w zasadzie nie moja
    sprawa ;P

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05