eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, nowe problemy › Re: Nowy silnik, nowe problemy
  • Data: 2014-04-23 13:54:22
    Temat: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org>

    >> Kłania sie zatem logika. Nie ma innej możliwosci przedostania sie wody
    >> do cylindra niż
    >> a)pękniety blok/głowica (15%)
    >> b)uszkodzona uszczelka pod głowicą (75%)
    > Błąd. W wielu silnikach kolektor ssący jest podgrzewany (chłodzony?) wodą
    > obiegową, albo po prostu obieg wody z głowicy też przechodzi przez
    > kolektor ssący. Nieszczelność w tym miejscu powoduje powolne "wsysanie"
    > wody przez silnik, a że jest tam jej niewiele i jest gorąco - to
    > przechodzi bez problemu. W dodatku gwałtowne zmiany (pod)ciśnienia przy
    > zamkniętej otwartej przepustnicy mogą dawać właśnie chwilowe mocniejsze
    > zassania wilgoci z pocącej się uszczelki...

    I na zimnym też ?

    > Bez konkretnej wiedzy, jaki to silnik, z jakim osprzętem/w jakim aucie -
    > możemy tylko teoretyzować.

    Nie bardzo znam się. Stary Opel z jakimś Ecotec'iem

    Mechanik mówi, że wężyk jakiś od zbiorniczka płynu chłodzącego uzupełnił i
    niby teraz nie ma problemu. Taki cienki, poza dwoma głównymi, nie wiem po co
    on.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: