  • Data: 2020-07-16 23:03:22
    Temat: Re: O co chodzi z tymi małymi bączkami?
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-16 o 22:17, JDX pisze:

    > Ja nigdzie nie napisałem, że jestem przewidujący. W zasadzie to jestem
    > nieprzewidujący, bo czasami nawet rowerem jeżdżę po ruchliwych
    > krajówkach. Bez kasku oczywiście. :-)

    Ja napisałem że jesteś przewidujący. Przewidziałeś że jak pójdę
    do lasu na spacer to mi może gałąź na głowę spaść. Albo i cale drzewo.
    A może to nie ty tylko ktoś się podszył?

    > A drzewa to nie tylko w lasach rosną. Np. był kiedyś w Polsce przypadek,
    > że parafia zbankrutowała, gdy na cmentarzu parafialnym jakieś kobiecie
    > gałąź na łeb spadła i mocno ją poturbowała, chyba została nawet
    > niepełnosprawną. A gdyby była w kasku, to być może sprawy potoczyłyby
    > się inaczej... A tak swoją drogą... Chyba nie brakuje przypadków, gdy
    > zapatrzony w smarkfona pieszy czy rowerzysta przywali łbem np. w
    > latarnię bądź wlezie pod samochód. Kaski pomagają... :-D

    To poproszę o twoją fotkę jak jedziesz bączkiem w kasku.
    I filmik jak w kasku spacerujesz, bo jak sam piszesz przypadków
    walnięcia łbem nie brakuje. :-)