  • Data: 2021-06-10 17:10:35
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2021 o 17:02, SW3 pisze:

    > Naprawdę widzisz tu jakieś wspólne elementy z wtargiwaniem poza tym, że
    > też jest korzystający z przejścia i samochód?

    Ja nie widzę - czekam na tych co widzą. W poprzedniej dyskusji przy
    sokratesa sprawca zapierdalał prawie dwa razy szybciej a i tak znależli
    się tacy co widzieli współwinę pieszego, bo przecież powinien uważać na
    startujące samoloty, wyprzedzające na przejściu...

    > Ten może być współwinny jeśli zza niego wlezie ktoś wprost pod jadący
    > normalnie samochód.

    Nawet wtedy nie będzie współwinny wypadku a nieprawidłowego parkowania.
    Swoją drogą ktoś kto stworzył zatoczkę "do parkowania" na przejściu
    (albo na odwrót) też się z chujem na łby pozamieniał.

    --
    Shrek