  • 1. Data: 2021-06-09 22:51:47
    Temat: O kurwa...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://streamable.com/dcqhsz

    Ile on miał na budziku? 136 tak jak mistrzu z sokratsa?

    Noż kurwa - krew się gotuje - jaki mandat przewidujecie?

    PS - kto pierwszy napisze że wspólwina wtagiwującego albo skod co się
    zatrzymała w niedozwolonym miejsuc?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-06-10 00:41:29
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To niech się teraz jakiś lewak wypowie jak wyeliminować takie skurwysyństwo?
    Edukacją? Perswazją? A może wystarczy unijna dyrektywa czy
    zabezpieczenie tsue?

    Ja pier...

  • 3. Data: 2021-06-10 06:04:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2021 o 00:41, _Master_ pisze:

    > Edukacją? Perswazją? A może wystarczy unijna dyrektywa czy
    > zabezpieczenie tsue?

    Dobre pytanie - w prawilnej EU jest chyba o rząd wielkości mniej takich
    przypadków niż w województwie polskim.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-06-10 09:12:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2021 22:51:47 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ile on miał na budziku? 136 tak jak mistrzu z sokratsa?

    Niezła jakość nagrania. Odłowią go niechybnie. Ja tam za taki numer bym
    skazywał na przepadek narzędzia.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-06-10 09:38:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2021 08:12, Jacek Maciejewski wrote:

    > Niezła jakość nagrania. Odłowią go niechybnie. Ja tam za taki numer bym
    > skazywał na przepadek narzędzia.

    Tak jak to by byla jakas kara. Szczegolnie dla debili, ktorych samochody
    sa w kredycie, sa zarejestrowane na babcie albo lapy na nich polozyl
    komornik za alimenty.

  • 6. Data: 2021-06-10 09:41:52
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/06/2021 23:41, _Master_ wrote:
> [...]
    > skurwysyństwo?
    > Edukacją? Perswazją? A może wystarczy unijna dyrektywa czy

    Ja bym zaczal od dwutygodniowej obserwacji psychiatrycznej bo ewidentnie
    chcial zabic kogos lub siebie, pozniej jesli poczytalny to zarzut proby
    zabojstwa. Calosc od poczatku do konca naglosnic we wszystkich mediach,
    moze w ten sposob nastepny debil sie zastanowi. Niestety grozi mu 3 do lat:
    https://tvn24.pl/katowice/redziny-rozpedzone-auto-za
    haczylo-o-dziecko-na-hulajnodze-5116382

  • 7. Data: 2021-06-10 09:50:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 06:04, Shrek pisze:
    w prawilnej EU jest chyba o rząd wielkości mniej takich
    > przypadków niż w województwie polskim.

    Jaja sobie robisz czy świadomie to napisałeś?

  • 8. Data: 2021-06-10 09:50:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2021 09:12, Jacek Maciejewski wrote:
    > Niezła jakość nagrania.

    To z netu ma uśrednione klatki, więc kiepska. Miejmy nadzieje, że
    oryginał z monitoringu nie jest aż tak spieprzony.

  • 9. Data: 2021-06-10 09:52:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 09:41, K pisze:
> [...]
    > moze w ten sposob nastepny debil sie zastanowi. Niestety grozi mu 3 do lat:

    I taka procedura pomoże? Komu?
    Chyba temu wariatowi żeby nie pójść za kratki.

  • 10. Data: 2021-06-10 09:53:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Unijne biurwy nałożyłyby podatek na BMW (czy co to tam było) i cieszyły
    się że załatwiły sprawę ;-)