    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O kurwa...
    Date: Fri, 11 Jun 2021 14:24:20 +0200

    On 11/06/2021 13:49, ii wrote:
    > Moim zdaniem, piesi powinno mieć rogatki otwierające się jak samochód
    > nie jedzie.
    > :-)

    Tak swoją droga, znajomy pomieszkiwał chwilę w Dubaju. W niektórych
    miejscach nie da się chodzi piechotą, bo brakowało chodników, a wszelkie
    próby takowego pajacowania kończyły się zgarnięciem przez policję. Jak
    stwierdził, naliczył kilka "urzędów" do których nie można dotrzeć bez
    łamania przepisu i ryzyka potrącenia. To było z 5 lat temu, nie wiem jak
    obecnie. Tak czy inaczej, podobało mi się rozwiazanie z Paryża, gdzie w
    okolicy La Grande Arche de la Défense wciśnięto samochody poza ciągi
    piesze. Czy poprawiło to bezpieczeństwo, nie wiem, ale sam pomysł warty
    przemyślenia.