  • Data: 2021-06-14 00:30:22
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2021 o 23:03, nadir pisze:

    > Art.  26. ust. 1
    > Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest
    > obowiązany zachować szczególną ostrożność, zmniejszyć prędkość tak, aby
    > nie narazić na niebezpieczeństwo pieszego znajdującego się na tym
    > przejściu albo na nie wchodzącego i ustąpić pierwszeństwa pieszemu
    > znajdującemu się na tym przejściu albo wchodzącemu na to przejście, z
    > zastrzeżeniem ust. 1a.

    "Wchodzącemu" to nie to samo co "w celu wpuszczenia rodzinki". Jak ktoś
    na przejściu stoi to wcale nie musi wchodzić. Skoro nie musi i gdy nie
    wchodzi to nie można się zatrzymać, można tylko zwolnić. Absurd
    wymyślania kolejnych bzdur.

    Jak już pisałem, faktycznie akurat długo w ogóle nie zatrzymał się choć
    mógł właśnie dlatego, że piesi wchodzili.