  • Data: 2021-06-17 19:12:45
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2021 o 18:48, ToMasz pisze:

    > gdyż? życie im niemiłe?

    Gdyż przejście przez ulicę to nieprzejście przez aleje snajperów w
    sarajewie w czasie wojny. Owszem - należy uważać, ale nie nalezy popadać
    w paranoję.

    > A jakby do nich strzelali też by nie uciekali?

    A mamy jakąś wojnę?

    > Uciekliby, bo wiedzieli by że ich może spotkać śmierć. tu widać jasno że
    > NIE WIEDZĄ nie zdają sobie sprawy bo ich tarczą jest.... prawo o ruchu
    > drogowym? Właśnie ze tak nie jest. PRawo o ruchu drogowym pomaga
    > rozstrzygnąć kto zrobił źle, kto poniesie konsekwencjie. a nie kto zginie

    Nie boisz się żyć? W końcu wszędzie czyhają niebezpieczeństwa. Niby
    można z domu nie wychodzić, ale wtedy może na taki dom spaść dajmy na to
    silnik lotniczy!

    > są, ale my tu nie mówimy o żadnych granicach, o niuansach typu 140czy
    > 200 na godzinę. Ja przynajmniej wskazuję, że ani ten chłopak, ani kilka
    > miesięcy temu rodzina, nie zrobili nic aby  sprawdzić czy na kolejnym
    > pasie nie zbliża się pojazd z kierowcą bez mózgu.

    Nie spojrzeli też w górę czy nie spada samolot. Zresztą przynajmniej w
    poprzednim przypadku nie wiesz co zrobili bo nic nie było widać na
    filmie. Więc wychodzisz z założenia, że skoro go rozjechał to musiał nie
    uważać.

    > Jakby spojrzeli i nie mieli szans - Twoja uwaga o
    > granicach i paranoii miała by sens.

    Spojrzeli w graniczach tego co jest "spodziewalne". Rozpatrywanie
    "niespodziwanego" to jest już paranoja właśnie. Z praktyki powiem ci, że
    tak się nie da jeździć - po szlifie miałem "paranoid mode"na motocyklu
    (do tej pory mam w deszczu). NIe da się tak prowadzić na dłuższą metę -
    jakby mi nie przeszło to bym pewnie odstawił moto - raz że nerwowo bym
    niewyrobił dwa że obiektywnie prowadziłem wtedy tragicznie jakby na to
    spojrzeć z boku - bezsensowne hamowania zmiany toru jazdy - bo ktoś może
    mi wyjechać - masakra . W przypadku "paranoid mode" u pieszych co
    proponujesz - nie wychodzić z domu?

    --
    Shrek