    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O kurwa...
    Date: Sat, 19 Jun 2021 20:12:00 +0200
    From: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 17.06.2021 o 15:39 SW3 <s...@p...fm.invalid> pisze:

> [...]
    > (czyli są 2 pasy, na jednym się zatrzymują, na drugim nie) się
    > spodziewam (i nie jestem szczególnie zaskoczony). Jazdy pod prąd się
    > spodziewam zdecydowanie mniej.
    >
    > Zresztą... Wyobraź sobie taką sytuację: jesteś pieszym, przechodzisz po
    > przejściu na drodze jednojezdniowej o jednym pasie w każdym kierunku, na
    > pasie przez który najpierw przechodzisz jest korek, samochody stoją
    > przed i za przejściem (dla pewności ustalmy, że bezpośrednio przed
    > przejściem i bezpośrednio za przejściem stoją duże autobusy), na drugim
    Autobusów brak, same osobówki.
    > pasie korka nie ma. Wychodząc zza autobusów, w którą stronę patrzysz? Na
    > pewno obserwujesz równie uważnie oba kierunki czy jednak skupiasz się na
    > tej stronie, z której się spodziewasz samochodów?

    Spoglądam w prawo.
    Nie spodziewm się debila z lewej, który postanowił przejechać pod prąd
    20m i skręcić w lewo na cpn ("przecież nie będę czekal na zielone").
    Sytuacja z przed ok. 3 tygodni. Korek na jednym pasie, pasy bez świateł,
    50-75m dalej skrzyżowanie z czerwonym, co może pójść nie tak?
    Od tamtej pory debili spodziewam się wszędzie.
    Kamil