  • Data: 2018-08-04 23:09:47
    Temat: Re: O mało co nie przespałem swojego wyjazdu z autostrady
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 sierpnia 2018 11:14:25 UTC-5 użytkownik Pszemol napisał:
    > <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    5039115471/?hc_ref=ARQ0ROQ5ePHO7diFdH1K1PYj3dT_y7dh_
    dy1fDp2kLbJUwpSWzjyjjE6KF8wBpJ3P3U

    > Stare ale jare... warto aby młodzi kierowcy to zobaczyli
    > zanim im do głowy wpadną takie balety na autostradzie.
    > Nie sądzisz?

    Tyle ze to nie tak nalezy czynic.
    Znaczy sie te edukacje.

    Bo jak mi sie trafilo wjechac w jednokierunkowa przypadkiem to nie dumalem ze bede
    jak ten dziadek na autostradzie jadacy pod prad tylko spojrzalem czy mam daleko i czy
    zdaze przejechac zanim sie sytuacja skomplikuje.

    I sadze ze inni podobnie beda myslec w takiej sytuacji.

    Dlatego tyle sie tlucze o zachowaniu odstepu, spokojnej jezdzie i planowaniu
    manewrow.

    I zeby nie bylo. Taka sytuacja moze sie trafic prawie kazdemu kto nie do konca zna
    trase.

    Przyklad:
    Jazda od gliwic po autostradzie do katowic. Tam w jednym miejscu zaczyna sie
    oddzielona betonem druga jezdnia.
    Jak zapomnisz w nie wjechac na poczatku to ladujesz w centrum miasta. Jak sa godziny
    szczytu to w trzy sekundy rozumiesz ze jestes o 20-40-60 minut spozniony.
    I to tylko dlatego ze nie wiesz czy to ten zjazd czy nie ten.

    I w takiej chwili nie bedziesz dumal czy filmik widziales i bylo by ci wstyd tylko
    albo kierownica szarpniesz albo dasz po hamulcach i zmienisz pas i to jest przepis na
    wypadek.

    Dlatego taki filmik nikomu nie pomoze. Pomoze nauka ze jazda autem to metodyczna
    czynnosc i nalezy w kluczowych chwilach robic co trzeba a tych chwil nie nalezy
    przespac.

    Choc po tym co widze gdzie indziej to w polsce wcale zle sie nie jezdzi.