  • Data: 2021-07-20 02:35:23
    Temat: Re: O wilczycy nowa...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:sd5331$36u$...@g...aioe.org...
    >"J.F" 1...@4...net

    >Różnymi kolorami mapa pokazuje różną szybkość -- pokaże 40 km/h...

    To raczej nie jest szybkosc. A przynajmniej nie wprost.

    >Pisałem o **wypadkach**, nie o powolnej jeździe.

    40km/h po autostradzie do dla mnie korek. Z jakiego powodu nieistotne.

    >Być może pokaże oddzielnie lewy i prawy...

    Byc moze. Ale jak ma to ustalic?

    No owszem, jak ludzie odpalili nawigacje, wpisali cel, to jakby
    latwiej.

    Na nowych zjazdach jest wydzielona jezdnia do zjazdu dlugo wczesniej,
    ale tu jest stara autostrada i stary zjazd ...

    J.