  • 1. Data: 2021-07-13 10:04:45
    Temat: Re: O wilczycy nowa...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Jul 2021 19:48:03 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > Googlasta mapa obwieszcza kolorem czerwonym wypadki komunikacyjne
    > na autostradzie A1 zwanej bursztynową...
    >
    > Kłamie czy mówi prawdę?

    Nie wiem, ale IMO - jak juz pokazuje na czerwono, to korki sa lub
    byly.

    > Hołowczyc nic nie wskazuje w tamtych rejonach... Nie umiem go
    > słuchać lub czytać?

    AM nie uzywam, ale np janosik w korkach jest slaby.

    Choc ... ciezkie zagadnienie - jade np autostrada 40km/h.
    Bo tak wszyscy jada. Korek, czy nie? Jedziemy jednak.

    Albo np na lewym pasie jazda, na prawym korek do zjazdu.
    Jest korek, czy go nie ma?

    J.

  • 2. Data: 2021-07-13 11:00:26
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.07.2021 o 10:04, J.F pisze:

> [...]
    > Bo tak wszyscy jada. Korek, czy nie? Jedziemy jednak.
    >
    > Albo np na lewym pasie jazda, na prawym korek do zjazdu.

    To zależy od zgłaszającego :-)

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 3. Data: 2021-07-13 11:09:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jul 2021 11:00:26 +0200, ALEX MR wrote:
> [...]
    [...]
    > To zależy od zgłaszającego :-)

    Polowa zglasza korek, druga polowa jedzie, wiec kasuje zgloszenie :-)

    Tylko ... i google i janosik same sobie wykrywaja korki.

    W guglu mozna zglosic ale malo kto to robi, bo malo kto wie.
    W janosiku zglaszania korkow nie ma.

    J.

  • 4. Data: 2021-07-14 07:15:18
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.07.2021 o 11:09, J.F pisze:

    > Polowa zglasza korek, druga polowa jedzie, wiec kasuje zgloszenie :-)
    >
    > Tylko ... i google i janosik same sobie wykrywaja korki.

    Jak?

    > W guglu mozna zglosic ale malo kto to robi, bo malo kto wie.
    > W janosiku zglaszania korkow nie ma.

    Dla użytkownika nie ma.

  • 5. Data: 2021-07-14 16:15:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2021 07:15:18 +0200, ALEX MR wrote:

    > Jak?

    Odpowiem tak: umiarkowanie dobrze :-)

    > Dla użytkownika nie ma.

    Wiec kto zglasza korki ?

    J.

  • 6. Data: 2021-07-15 23:23:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 13ij2vz10zp3g$.18x1ggarkh7bj$....@4...net

    > Wiec kto zglasza korki ?

    Nieświadomi użytkownicy -- nawet via BT, co na pierwszy
    rzut myśli jest nierealne z uwagi na krótki zasięg tegoż...
    Aplikacja słucha tego, co jeździ wokoło (10 metrów BT to
    niezły zasięg w korkociągu) i wysyła raporty. Chętnych
    nie brakuje -- zwiedzionych niskimi ubezpieczeniami...

    Cała masa ludzi jeździ z włączonymi pozycjonerami oraz
    z włączoną łącznością LTE itp. -- słanie raportów nie
    musi być ciągłe, a nawet nie musi być częste a wysłanie
    małej dawki bajtów niekoniecznie rzuca się w oczęta, bo
    jakakolwiek łączność netowa domaga się dwukierunkowości...

    Wypadki itp. zdarzenia chyba zgłaszają kierowcy świadomie
    a automag zastanawia się nad wiarygodnością -- jeśli masa
    ludzi zgłasza coś w tym samym miejscu, zapewne zgłoszenia
    ich są wiarygodne...

    Waze chyba należy do Google -- zbiera info nie tylko na
    swe potrzeby...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2021-07-20 01:45:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 1...@4...net

    > Choc ... ciezkie zagadnienie - jade np autostrada 40km/h.
    > Bo tak wszyscy jada. Korek, czy nie? Jedziemy jednak.

    Różnymi kolorami mapa pokazuje różną szybkość -- pokaże 40 km/h...

    Pisałem o **wypadkach**, nie o powolnej jeździe.

    > Albo np na lewym pasie jazda, na prawym korek do zjazdu.
    > Jest korek, czy go nie ma?

    Być może pokaże oddzielnie lewy i prawy...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2021-07-20 02:35:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >"J.F" 1...@4...net

    >Różnymi kolorami mapa pokazuje różną szybkość -- pokaże 40 km/h...

    To raczej nie jest szybkosc. A przynajmniej nie wprost.

    >Pisałem o **wypadkach**, nie o powolnej jeździe.

    40km/h po autostradzie do dla mnie korek. Z jakiego powodu nieistotne.

    >Być może pokaże oddzielnie lewy i prawy...

    Byc moze. Ale jak ma to ustalic?

    No owszem, jak ludzie odpalili nawigacje, wpisali cel, to jakby
    latwiej.

    Na nowych zjazdach jest wydzielona jezdnia do zjazdu dlugo wczesniej,
    ale tu jest stara autostrada i stary zjazd ...

    J.