  • Data: 2021-07-21 10:19:24
    Temat: Re: O wilczycy nowa...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2021 o 16:04, Eneuel pisze:
    > trybun siłuje jakoś tak:
    >
    > T: W nadmiarze sila rzeczy muszą się znaleźć i te fałszywe
    >

    > Jedna informacja też może być fałszywa.
    >
    > Wg mnie nadmiar szkodzi dopiero wówczas, gdy nie dodaje kolejnych
    > informacji, lecz powiela już pozyskane.

    Pytanie tylko o to gdzie leży prawda?  Bo Ty jak widzę masz swojego
    faworyta i na nim próbujesz opierać prawdę.

    > T: nie znam nic lepszego od Yanosika.

    > T: A to nie to samo?
    >
    > To samo.
    >

    > T: Jeszcze niedawno miałem na dwa
    > T: miesiące rzekomo najlepszy program
    > T: (NaviExpert) do wykrywania korków, jak
    > T: dla mnie to strata tych paru zł na gazetę
    > T: do której był dołączony.
    >
    > Może warto mieć jednocześnie różne?...

    Jasne, i tego się trzymajmy - nic nie zastąpi własnego rozumu, praktyki
    i doświadczań. Niestety jak widać internet i jego dyskusje to głównie
    mądre miny przy cytowaniu innych.

    PS. jakiego czytnika używasz?, bo od jakiegoś czasu Twoje wiadomości są
    niezbyt czytelne, tzn nie wiadomo gdzie tekst cytowany, a gdzie autorski.