  • Data: 2019-01-04 11:58:35
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-04 o 11:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale jaki sens ekonomiczny ?
    > Jestem w Niemczech z innych powodow.

    Nie sądziłem, że jedziesz po to specjalnie.

    No dobra, tak czy owak jest to sensowne.
    Skoro kupujesz na zapas po 50kg cukru, 50kg proszku,
    50 butelek wina przy jednym wyjeździe i nie jest to kłopotliwe.

    Szukałem - bardziej podświadomie - produktu, który nie jest kłopotliwy
    do tego stopnia jak 50kg cukru a daje więcej różnicy.
    Bo np 4 kg kawy pozwalały pozostawić w portfelu kiedyś ponad 150zł