  • Data: 2019-01-04 11:55:20
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-04 08:30, p...@g...com wrote:
    > W Niemczech za kilogram cukru trzeba zapłacić 65 centów, czyli w
    > przeliczeniu około 2,60 zł. W Polsce niektóre sklepy sprzedają go
    > nawet po 6 złotych,
    Ale dane to masz chyba sprzed roku albo więcej. Ja gdzieś w lecie b.r.
    kupiłem matce 20 kg cukru po 1,99 w promocji w jednym ze znajdujących
    się w Polsce blaszaków należących do niemieckiej siec Kaufland. :-) I
    jestem prawie pewny, że gdybym tam zajechał dzisiaj, to kupiłbym cukier
    poniżej 3 zł. Jakieś 6 zł za kg to w promocji trzcinowy kosztuje.