  • 11. Data: 2023-05-18 23:22:18
    Temat: Re: [OT] - "Dekoder tv, internetowy"
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ale tylko w nowym?

    -----

  • 12. Data: 2023-05-18 23:28:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2023 11:49, J.F wrote:
    > Dziwne. Satelita tez nie działa?

    Satelitarna odpada - na dłuższą metę to dużo droższe od dekodera bez
    abonamentu.

    Antena, ze względu na otoczenie innymi blokami, była w stanie odbierać
    fatalnej jakości obraz na analogu. Na DVB-T działało z artefaktami, na
    DVB-T2 działa tak, że nie działa.

    Fachowiec od anten tez sie poddał.

    > Dom, blok?

    Blok.

    > W bloku ma obowiązek być instalacja antenowa.

    Nie w starych.

  • 13. Data: 2023-05-19 00:03:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.05.2023 o 23:28, heby pisze:

    > Satelitarna odpada - na dłuższą metę to dużo droższe od dekodera bez
    > abonamentu.

    Pozostaje problem o jakie kanały chodzi najbardziej.
    Darmówki najczęściej są okupione dodatkowymi reklamami w zasadzie: nie
    da się tego oglądać. Polsat w SAT na podstawie, nie jest aż taki drogi
    bo 30zł to nie majątek a odbiór lepszy jak z Internetu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-05-19 00:09:22
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > da się tego oglądać. Polsat w SAT na podstawie, nie jest aż taki drogi
    > bo 30zł to nie majątek a odbiór lepszy jak z Internetu.

    Jeśli masz na myśli zakup nowego dekodera IPTV to koszt instalacji SAT
    wynosi coś ok 200zł/max/nowe (antena, konwerter, kabel) bo dekoder
    Polsatu jest za 1zł...co w skali roku + 30zł abonament wychodzi
    podobnie. Potem oczywiście drożej/lata abonamentu ale ten koszt
    miesięczny nie jest aż tak straszny a przynajmniej bardziej pewny od
    darmówek z Internetu, które mogą zniknąć.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-05-19 00:22:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/05/2023 00:09, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Potem oczywiście drożej/lata abonamentu

    Nie. W tym przypadku abonamentu nie ma.

  • 16. Data: 2023-05-19 00:27:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.05.2023 o 00:22, heby pisze:

    > Nie. W tym przypadku abonamentu nie ma.

    Już pisałem, że rozumiem sprawę "darmowe" problem tylko z tym "jakie
    kanały". Domniemam, że skoro nie masz rozeznania w tunerach IPTV to
    jeszcze mniejsze rozeznanie masz w tym, co one oferują. Generalnie
    niewiele, jeśli nie podłączysz ich do dostawcy za kasę/abonament.

    Nie wiem, może masz jakieś źródła ale najpierw sprawdź czy bangla to
    razem, żeby nie zostać z ręką w nocniku.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-05-19 00:40:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/05/2023 00:27, LordBluzg(R)?? wrote:
> [...]
    > jeszcze mniejsze rozeznanie masz w tym, co one oferują. Generalnie
    > niewiele, jeśli nie podłączysz ich do dostawcy za kasę/abonament.

    Spodziewane kanały to te z multipleksów. Nic ponadto.

  • 18. Data: 2023-05-19 01:34:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.05.2023 o 00:40, heby pisze:

    > Spodziewane kanały to te z multipleksów. Nic ponadto.

    No to sprawdź. Czasem wystarczy smartfon. Kiedyś odpaliłem sobie testowo
    "pilot WP"... to jakaś porażka. Czas reklamowy procentowo był większy
    niż przekaz, nawet po założeniu konta. Odpalałem też inne. Nie szukałem
    więcej bo to była forma indywidualna na moment potrzeby. Problem leży w
    sprawdzeniu a nie w dostępie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-05-19 08:32:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/05/2023 01:34, LordBluzg(R)?? wrote:
    > No to sprawdź. Czasem wystarczy smartfon.

    Jak już pisałem, smartfon odpada. Musi byś toporne, z pilotem o
    minimalnej ilości przycisków.

  • 20. Data: 2023-05-19 11:19:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.05.2023 o 08:32, heby pisze:

    > Jak już pisałem, smartfon odpada. Musi byś toporne, z pilotem o
    > minimalnej ilości przycisków.

    Nie zrozumiałeś. Smartfonem masz sprawdzić, czy te pakiety darmowe są
    "zjadalne" w sensie, że bez nadmiernych reklam i dostępne zawsze.
    Zdarzało mi się gdzieś na wyjeździe odpalać w telefonie TV niby darmowe
    a za chwilę wyskakiwały okienka z reklamami czy ograniczenia czasowe lub
    nachalne wykupienie abonamentu/subskrypcji.

    Większość dekoderów IPTV jest na Andku z możliwością doinstalowania
    dedykowanej aplikacji i po części są kompatybilne ze smartfonem. PC bym
    tutaj nie używał do testów.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>