eGospodarka.plGrupypl.comp.www[OT] Gdzie szukać (i znajdować) solidnych wykonawców stron WWW? › Re: [OT] Gdzie szukać (i znajdować) solidnych wykonawców stron WWW?
    From: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: [OT] Gdzie szukać (i znajdować) solidnych wykonawców stron WWW?
    Date: Mon, 27 Feb 2012 09:30:11 +0100

    W dniu 2012-02-25 11:04, M.G. pisze:

    > Akurat to ile się uczył nie ma znaczenia. Ważne co potrafi wykonać i jaką
    > wartość ma to dla klienta.

    > I tu jest pies pogrzebany. Jeśli wizytówka, nawet najprostsza, nie jest w
    > stanie wygenerować dla kogoś w ciągu, powiedzmy, roku, dodatkowych korzyści
    > na poziomie 1000 PLN, to albo jest zrobiona źle albo nie warto w nią
    > inwestować ze względu na specyfikę działalności. Są firmy, które obywają
    > się bez serwisów internetowych pod jakąkolwiek postacią.

    Problem w tym, że należałoby zdefiniować dokładnie pojęcie "wizytówka".
    Wierz mi, dla jednego to "tylko formularz" kontaktowy, a dla drugiego
    może jeszcze mapa interaktywna z czatem online. Przecież to dla "pana
    informatyka" takie proste. Ekhm... nie tędy droga.

    Awersja do tego typu "mikro" zleceń bierze się stąd, że klient nie
    potrafi zdefiniować czym dla niego jest wizytówka. W konsekwencji
    ewentualnego przyjęcia takiego zlecenia może być "Panie Krzysiu, a może
    Pan dodać jeszcze..." itd.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/