-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
Date: Tue, 05 Nov 2013 17:23:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <l5b627$jhc$1@node1.news.atman.pl>
References: <l560s9$93d$1@speranza.aioe.org>
<l563nn$gos$1@speranza.aioe.org><l56b31$4kf$1@speranza.aioe.org>
<op.w50nkge9n0u1o8@moj> <l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl>
<l58q1v$4ng$1@node1.news.atman.pl>
<1otwdz5ujfeif.esobtww2jnsh$.dlg@40tude.net>
<l5922d$djq$1@node1.news.atman.pl>
<mux7mmfhnjsf$.1uvm7to2iuqbe$.dlg@40tude.net>
<l595u8$hsr$1@node1.news.atman.pl>
<7v86j8a54n1y$.1erp6jorhk22q.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1383668615 20012 193.0.194.227 (5 Nov 2013 16:23:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Nov 2013 16:23:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
In-Reply-To: <7v86j8a54n1y$.1erp6jorhk22q.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654372
[ ukryj nagłówki ]On 2013-11-04 23:26, J.F. wrote:
>> Tak. Moje się zepsuły 2x.
> To widac jakies na litere F byly. Francuskie lub wloskie.
Jeden to Lanos, drugi to Laguna. Trafiłeś w połowę tarczy.
> Przy wtrysku chyba jeszcze inna sprawa
I bywa że inna pompa, szczegolnie przy CR.
> - regulator ustala stale
> nadcisnienie wzgledem kolektora.
A niech on sobie tam ustala, tylko po co pompowac w pocie czoła 3x
więcej paliwa niż jest potrzebne?
> Czyli dosc zmienne.
> Tego sie chyba nie da dobrze zrobic regulujac pompe.
Nie po to chcę regulowac. Ja chce ją np. wyłaczyć jak jest nieuzywana
(np. na gazie) lub zmniejszyć obroty jak jest na wolnych obrotach. I
zgadnij jakie jest nieśmiertelne rozwiązanie montowane przez dowolnego
elektryka-gazownika w berecie z antenką i petem w zębach? A że przez
chwile silnik nie ma zasilania "to sie pan nie przejmuj i przygazuj przy
przełączeniu, bedzie gites, kurna".
>> grube przez cała długośc samochodu po kilka razy w te i nazad zamiast
>> dać tranzystor tam gdzie potrzebny. Średniowiecze lub przynajmniej
>> wczesny Gierek.
> Jakie grube - pompa z pol ampera bierze. I jeden kabelek do niej
> dochodzi.
Na 3 wiązki które miałem w rękach kabel od pompy dziwnym trafem ma 2x
większy przekrój od pozostalych. Powód nieznany. Nie widziałem też
wszystkich modeli wszystkich marek, więc może miałem pecha.
Elektryka samochodowa to niezwykle tajemnicze zjawisko. Niby w nowych
samochodach pełno CANa, ale grube wiązki kolorowych drutów tak czy
inaczej latają po całej kabinie diabli wiedzą po co, a komputery
disgnostyczne zawierają specializowane programowalne układy scalone o
mocy obliczeniowej komputerow z roku 2000 (np. Clip).
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.13 17:32 Jarosław Sokołowski
- 05.11.13 18:25 Tmek
- 05.11.13 18:43 Adam
- 05.11.13 18:47 Adam
- 05.11.13 18:55 Piotr Gałka
- 05.11.13 19:18 For_Example
- 05.11.13 19:21 Jarosław Sokołowski
- 05.11.13 20:29 RoMan Mandziejewicz
- 05.11.13 20:57 janusz_k
- 05.11.13 22:08 Marek Dyjor
- 05.11.13 22:09 Marek Dyjor
- 05.11.13 22:24 J.F.
- 06.11.13 00:58 ACMM-033
- 06.11.13 01:13 ACMM-033
- 06.11.13 02:13 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
- Fajny film widziałem...
- Jaka ładowarka sieciowa do Iphona?
- Taśma izolacyjna do prac elektrycznych
- Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=