    Subject: Re: [OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpieczniki
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 20 Nov 2020 15:59:18 +0100

    W dniu 19.11.2020 o 17:37, SW3 pisze:

    > Może jakiś problem ze wzrokiem bo do nie wejścia w ścianę wystarczy
    > ułamek wata. Zostawiłem na korytarzu takie małe oświetlenie choinkowe na
    > baterie i w zupełności wystarcza (dodatkowa zaleta: nie wejdę w ścianę
    > nawet jak wyłączą prąd).
    > 5W LED to normalne (może odrobinę słabawe) oświetlenie do niewielkiego
    > pokoju.

    Można chodzić z latarką :D
    Zawsze się dziwiłem minimalistom :) Jeśli mam możliwość niewielkim
    kosztem, to sobie realizuję. Zgodzę się, że świetliki (takie robaki) to
    dla wielu dobre rozwiązanie ale nie dla mnie, jeśli nakład pracy jest
    równy czy mniejszy, wybieram bardziej wygodne ( w tym przypadku więcej
    światła). Podobnie z nagłośnieniem czy ekranem, gdzie w domu tworzymy
    sobie namiastkę kina czy teatru, czy sceny muzycznej. Wybieram
    rozwiązania najbardziej odpowiadające rzeczywistości, bo mogę :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>