  • Data: 2020-11-15 01:34:27
    Temat: Re: [OT] Tesla do Chorwacji
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-14 o 23:41, Pete pisze:

    > Za 500 netto bez gwarancji że aktualizacja obejmuje Polskę. LOL.

    To nie kupuj takich bez gwarancji.

    > I dlatego jest to rozwiązanie przestarzałe.
    > Pomijam już że nie pokazuje korków ani remontów.

    Większość stosuje rozwiązania przestarzałe.
    Bo są tańsze.

    > Dlatego auta z mapami offline mają stan map na kilka lat wstecz.
    > Bez połowy nowych dróg ekspresowych w Polsce.

    Nawigacje firmowe producentów samochodów owszem.
    Ale nikogo nie namawiam do takich rozwiązań.
    Sam preferuje nawigacje firm specjalizujących się w takich
    rozwiązaniach nie powiązanych z producentami aut.

    > Słabo u ciebie z pamięcią. Czy to nie ty podawałeś przykład map offline
    > jako rozwiązanie lepsze od map online???

    Słabo u ciebie z rozumowaniem, zakładasz że każda nawigacja
    nie używająca w danym momencie trybu online jest muzealna.