eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRe: (OT) Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie? › Re: (OT) Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
  • Data: 2021-02-21 08:14:17
    Temat: Re: (OT) Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Od: szod <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2021 o 21:26, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Jezeli robisz coś więcej niż jeden raz (naprawiam głośniki), to masz
    > wypróbowany zestaw, klej, rozpuszczalnik (aceton muszę na zapas kupić)
    > i teraz próby na nowo...
    > a i rapid miał zaletę (krótki czas do otrzymania pełnej wytrzymałości).

    Co do Distalu, to natknąłem się na informację, że wycofany ze względu na
    swoją zawartość. Coś tam w składzie kleju się UE nie podobało. Można
    wypróbować kleje Technicqll (chyba nasza krajowa firma). Mają bogatą
    ofertę. Z tego co się ostatnio bawiłem, to klej 1 minutowy jest
    najszybszy. Nie łapał co prawda w minutę, ale w kilka już tak. Podobnie
    jak Distal Rapid. Klej przezroczysty. Nie wiem jak z wytrzymałością,
    trzeba by porobić próby porównawcze.