  • 1. Data: 2021-01-27 17:54:25
    Temat: Re: (OT) Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 27.01.2021 o 17:36, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > się skończył i już wiecej go nie będzie :-(

    Nie rozumiem, co się skończyło? Przestali Distal produkować?

  • 2. Data: 2021-01-27 20:21:18
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-01-27 17:54, szod wrote:

    > Nie rozumiem, co się skończyło? Przestali Distal produkować?

    Zakład się spalił (podobno-info z firmy handlującej chemią od lat), w
    2020 szło JESZCZE z zapasów, ale nie doleciałem ;-(

    W.

  • 3. Data: 2021-01-27 20:45:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-01-27 o 20:21, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Zakład się spalił (podobno-info z firmy handlującej chemią od lat), w
    > 2020 szło JESZCZE z zapasów, ale nie doleciałem ;-(

    Nie tylko Distal jest z żywic epoxydowych.

    Pierwszy-lepszy przykład: http://gaz-bud.pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2021-01-28 21:26:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-01-27 20:45, Adam wrote:
    (ciap)

    > Nie tylko Distal jest z żywic epoxydowych.
    >
    > Pierwszy-lepszy przykład: http://gaz-bud.pl

    Jezeli robisz coś więcej niż jeden raz (naprawiam głośniki), to masz
    wypróbowany zestaw, klej, rozpuszczalnik (aceton muszę na zapas kupić)
    i teraz próby na nowo...
    a i rapid miał zaletę (krótki czas do otrzymania pełnej wytrzymałości).

    W.

  • 5. Data: 2021-02-21 08:14:17
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 28.01.2021 o 21:26, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

> [...]
    > i teraz próby na nowo...
    > a i rapid miał zaletę (krótki czas do otrzymania pełnej wytrzymałości).

    Co do Distalu, to natknąłem się na informację, że wycofany ze względu na
    swoją zawartość. Coś tam w składzie kleju się UE nie podobało. Można
    wypróbować kleje Technicqll (chyba nasza krajowa firma). Mają bogatą
    ofertę. Z tego co się ostatnio bawiłem, to klej 1 minutowy jest
    najszybszy. Nie łapał co prawda w minutę, ale w kilka już tak. Podobnie
    jak Distal Rapid. Klej przezroczysty. Nie wiem jak z wytrzymałością,
    trzeba by porobić próby porównawcze.