    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
    Date: Sun, 20 Oct 2019 18:04:06 +0200

    On 19/10/2019 16:15, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "heby" qoemad$p6s$...@d...me
    > Tym różnię się od analfabetów -- umiem pisać.

    Gratuluje. Zdecydowanie jest to widoczne bardziej niż druga część
    niezbędna do wypowiedzi.

    > Analfabeci wypowiadają się inaczej: warcząc,
    > plując, kopiąc, zastawiając wjazdy do garażu...

    Nie, czasami bredzenie o własnych przemyśleniach związanych z Biedronką,
    nie na temat, jest najzwyczajniej niegrzeczne. Zazwyczaj zwracam uwagę
    na to że ktoś bredzi. Szkoda bitów, przepustowości, entropii.

    > Quasianalfabeci wypowiadają się tak, jak Ty. :)

    Całe szczęście analfabetyzm, nawet ze śmieszną literką z przodu, z
    innego analfabetu, to coś zgoła innego.

    > Przypomnę Ci, że nie ja mam jakieś problemy z gubieniem
    > tego i owego. :) (czyli z unysłową samoobsługą)

    Więc przypomnij NAM kto ma takie problemy czym konkretnie. Albo lepiej
    nie, nie przypominaj. Strach mnie obleciał jak jeszcze zaczniesz pisać.

    > Chciałeś pomysłu na coś taniego z SSD i przeglądarką -- otrzymałeś.

    Otrzymałem propozycję które autor zapytania (nie ja) odrzucił na wstępie
    argumentując to w sposób który jest dla mnie kłopotliwy w pojęciu ale
    akceptowalny.

    To jak pytać jaki samochów kupić na miasto i dowiedzieć się że najlepiej
    rower. Rada tyle warta ile kosztowała.

    > Stary tablet ze slotem mikroSD może obsłużyć przeglądarkę i może
    > posłużyć jako magazyn danych. Brak jedynie idealnego USB3, ale co
    > komu po USB3, skoro ten ktoś nie ogarnia dyndających peryferiów?

    Z uwagi na prędkość.

    > Zgubić można 'telefon' i 'tablet', nie 'telefona' i 'tableta'.

    Nie ogarniasz w internety.

    > Można też powarczeć -- wyładować swą frustrację tak, jak pseudokierowcy
    > lub pisać o rzekomych słowotokach...

    Można też pokazać że ktoś ma problem. Widzisz, jesteś jednym z tych
    bajkopisarzy na grupach którzy docelowo zamierzają dygresyjnie opisywać
    wągra na dupie jeśli tylko tyle mogą z danej chwili, bo coś przecież
    muszą. Co zrobić, nie każdy może mieć prawdziwe problemy.

    Dobra, karma mi się chyba kończy, pa.